En welke partij gaat er iets voor de ondernemers doen ???????
Daar heb ik de afgelopen maand werkelijk geen een partij overgehoord.............
Zoals ik al in het begin van deze thread aangaf: heeft de SP daar juist goede punten voor, omdat het naar de mening van de SP belangrijk is om een gezonde middenstand te hebben (aangezien de echt grote jongens voor zich zelf zorgen). Dus zolang je niet boven de 115000 euro uit komt is het economisch gezien erg aantrekkelijk om SP te stemmen, ook omdat je in het geval van zieke medewerkers gunstiger kostenplaatje hebt.
Alleen is niemand gelukkig geworden en SAMEN is een groot woord..
Prachtige samenvatting
@Kosta: zolang je geen partij programma's leest heeft een discussie geen zin omdat je niet weet waar je het over hebt. De verschillende tooltjes op Internet om je te helpen zijn niet meer dan dat: tooltjes. (de versie die jij gedaan hebt is helaas niet 1 van de betere; er zijn er ook die per partij de statements samenvatten en je kunt dan kiezen van =geheel oneens - tot geheel eens (per stelling, per onderwerp) die al een veel beter inzicht geeft)
Voedselbanken kunnen voorkomen worden en zijn niet bedoelt (ze hadden er zo wie zo al niet moeten zijn; lees: nodig zijn) voor mensen die mobiel bellend met de auto komen)

In het plan van aanpak van de SP geldt er een
werk bonus, juist bedoelt om werken ipv uitkering aan te moedigen in de lage inkomenssfeer! (een fatsoenlijk salaris helpt ook om het aantrekkelijker te maken om te werken overigens... daar zijn goede cao's voor nodig)
Mensen die niet willen werken zullen ook aangepakt moeten worden, ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat niet onderschrijven.
Een goede discussie kan
juist tussen mensen met verschillende standpunten, anders is er niks om over te discussieren. Dat zal dan alleen wel een
inhoudelijk gesprek moeten zijn ipv de standaard dooddoeners zonder argumenten en voorbeelden te noemen. Dan kom je op een niveau van gesprek uit waar niks te bereiken valt uit.
Merci Charlotte

(Val in dezelfde categorie qua auto's, huis etc.

)