Ben nog steeds niet door alle boeken heen (en ik wil perse alles gelezen hebben voor ik de film bekijk)Kweet niet, ergens lijkt hij hier wel op:
Film wel eens gezien trouwens (Hitchhikers guide to the galaxy)? Echt heel leuk..!
Ja dink je spreekt wijze woorden. Er ligt daar nog zoveel markt.................................ook voor mij (meer zeg ik even niet)Het gele gevaar...
Vergis je niet, nog maar een paar jaar en de Chinezen gaan een heel zwaar stempel op de auto-industrie drukken.
Zie hoe een Indiaas bedrijf 'even' Corus wil opkopen. Dat soort geintjes krijgen Europese autofabrikanten straks ook mee te maken. Fiat Auto is naar mijn idee met z'n zwakke financiële basis een makkelijk slachtoffer... Lotus in Maleisische handen is slechts kinderspel bij wat ons te wachten staat.
En ja, ik vind die Dongfeng ook lelijk, maar aan de andere kant wel weer geinig omdat-ie de smaak weerspiegelt van een land met een heel andere werkelijkheid.
gestoomd of geflituuld ?Het is jullie schuld!! nou heb ik trek in dimsum.
hmmmm nou morgen dan maar!
Zeg me alsjeblieft dat je de vechtsport bedoeld en niet Bruce Lee.ze kunnen het daar beter houden bij![]()
Dat lijkt me een rijstgerecht>Doet u mij maar nr. 133, Zhonghua, met kroepoek en van dat tafelzuur....
Mjah...over chinese auto's gesproken, de enige fatsoenlijke chinese bak is de Zhonghua.
Althans naar mijn mening.