Het leven van een reeser gaat niet over rozen
Vol enthousiasme begonnen aan het monteren van de RS-coil-overs aan de voorzijde om op het SS leuk voor den dag te komen. Plan was om de auto goed op zijn buik te leggen, hij was immers door het dieet alweer hoger op de poten komen te staan dan vóór de verlaging en vóór het dieet

Dus 1 tandje naar beneden, grofweg nog 14.5 cm tussen kriksteun en vloer, coil-overs ertussen, vastzetten en klaar. Achter even een setje afgeslepen standaardveren plaatsen tot ik ook achter het RS-spul geregeld heb, uitlaatje fiksen, remblokjes vervangen, bijrijdersstoel erin en gáán.
Simpel toch?
Echt wel, ware het niet dat de fuseekogel in de onderste draagarm geen zin meer had om een moer te accepteren (gaar draad), dus die moest te elfder ure nog vervangen worden. En ik kan je vertellen: zo'n kogel kan lelijk vast zitten. En moeilijk gemonteerd worden ook

Na veel vijven en zessen staat de auto nu op zijn wielen, heb ik de remblokjes voor vervangen en de uitlaat gefikst, maar staat-ie achter nog vreemd hoog op zijn Eibach-pootjes. Straks nog even een bijrijdersstoel erin knopen en dan zien we wel op het SS of ik nu een onhandelbare auto heb of niet
Edit: met wat pech kom ik daar niet achter. Want ik lees net in de eisen voor de sportklasse dat er geen barst/scheur in de voorruit mag zitten en er zit dus een beste ster met uitlopers in. Dus dikke kans dat ik zaterdagmorgen in alle vroegte afgekeurd word, vrees ik. Er zit weinig anders op dan er maar op te gokken...