Hey,
Maar das dus geen probleem om die meuk om te bouwen. Dus geen grote verbouwingen?
Mijn Duits is niet zo goed. Wat zeggen die verschillende types?
Grazie e ciao
Zolang de maten van de schijven maar gelijk zijn is het geen probleem om andere merk schijven te moteren.
Die verhaaltjes zijn niet zo interessant, qua schijven kan je het beste de gegroefde nemen (GT's meende ik) geboord en boor+groef is wel leuk, maar geboorde schijven kunnen uitscheuren (wat je dus niet wil hebben). Als blokken zijn de Ferodo 2500 het beste, zeker icm de Sandtler schijven. (je weet neem ik aan dat als je nieuwe schijven monteerd je ook nieuwe blokken moet?).
Het bedrijf van de website is Nederlands trouwens en zit in Didam, maar hij stuurt alles in principe op (maar ik woon vlakbij dus ga meestal langs).
Wil je echt veel geld uitgeven aan schijven + blokken moet je een mailtje sturen aan
Giacomini.
Voor een beter gevoel in je rempedaal (niet dat sponzige) kan je het beste RVS remslangen bestellen, al zijn deze ook best kostbaar, zeker als je ook al andere schijven + blokken gekocht hebt. Neem in elk geval als je je remolie ververst de Ferodo 5.1 remolie (kan je ook bij DPT bestellen, kost iets van 11-13 euro).