Ik veeg gewoon één keertje met een schone doek met een beetje thinner over het pasvlak van blok en kop.wat gebruiken jullie trouwens om kop en blok te ontvetten ? remmenreiniger oid ?

Ik veeg gewoon één keertje met een schone doek met een beetje thinner over het pasvlak van blok en kop.wat gebruiken jullie trouwens om kop en blok te ontvetten ? remmenreiniger oid ?
Naast de krukaszwengel ! hoe kon ik het vergeten !Echte Bertones hebben daar een kraantje
thanksAftapplug zit onder cilinder 4, onder het uitlaatspruitstuk
Ha een echte bourgondische oplossing!! Kan niet verder met wat ik graag klaar wil hebben; dan maar eens goed gaan eten als afleiding>I like!!@ Frank, ik denk het wel, 105 en 116 zijn iig dezelfde. enne....nee ik ga eten met de vrouwanders sta ik toch de ganse avond boos en verdrietig naar de auto te kijken
Wij begrijpen elkaar....daar was ik al langer achter !dan maar eens goed gaan eten als afleiding>I like!!![]()
Wij begrijpen elkaar....daar was ik al langer achter !dan maar eens goed gaan eten als afleiding>I like!!![]()
![]()
jammer dat de pieper zo ver weg is
Strak plan, kun je m hier ter plekke na trekken , momentsleutel leg ik wel klaar..tja....een nieuwe koppakking heeft een testritje nodig he...Zo'n 50 km enkel lijkt me een mooie rit, niet ?
nee is geen bedrogIs de bovenkant van de bussen 'kaal'? Ik zie daar vanalles lijkt, maar kan ook bedrog zijn?Misschien even met een scheermesje over?