ik ga nu slapen, de wekker gaat om 2 uur vannacht
Tring tring tring ........................................... je wekker loopt af .............................................
heel veel plezie, en kom herboren terug

ik ga nu slapen, de wekker gaat om 2 uur vannacht
kleine selectie foto's:
KLIK
wilde verhalen,
1. sneeuw
2. door sneeuwveld gezakt de derde dag, pink gekneusd;
3. Man opgehaald door helicopter, vinger half afgesneden met traditioneel corsicaans mes![]()
4. Man 15 meter naar beneden zien vallen, zowaar kon hij verder;
5. door sneeuwstorm naar Corte afgedaald
6. 2 uur de weg kwijtgeraakt tijdens de afdaling van de Uomi di cagna (zie fot met dikke steen op berg) (zat op een moment vast in de Macquis en was bijna helemaal radeloos). Diezelfde dag hebben ze 8 franse van de berg moeten evacueren.
slechts eenmaal...tijdens het Macquisavontuur) heb veel ervaring in de bergen (> 6000 meter), anders was ik het alleen ook niet gaan doenkleine selectie foto's:
KLIK
wilde verhalen,
1. sneeuw
2. door sneeuwveld gezakt de derde dag, pink gekneusd;
3. Man opgehaald door helicopter, vinger half afgesneden met traditioneel corsicaans mes![]()
4. Man 15 meter naar beneden zien vallen, zowaar kon hij verder;
5. door sneeuwstorm naar Corte afgedaald
6. 2 uur de weg kwijtgeraakt tijdens de afdaling van de Uomi di cagna (zie fot met dikke steen op berg) (zat op een moment vast in de Macquis en was bijna helemaal radeloos). Diezelfde dag hebben ze 8 franse van de berg moeten evacueren.
![]()
![]()
![]()
Klinkt allemaal heel avontuurlijk Jasparon... Maar ik neem aan dat je de afgelopen periode daaro ook wel eens een enkele keer aan jezelf gevraagd hebt waar the fcku je eigenlijk aan begonnen was....?![]()
![]()
Grtz, fRank
Dank, deze foto is van een belg waar ik samen de vierde dag heb gedaan. Is door het cirque de solitude, nogal steil. Dan kun je beter samen gaan !Als de weg weg is, rest slechts de wil...
Diep respect voor je prestatie!