Ik heb die goot verwijderd en de kabels wat opzij gelegd zodat de kap weer dicht kan.
Er zit een verhoging in de kap waar die veer tegenaan drukt wordt die normaal weggeflext

Het blok zit vast, hij is gewoon rijdend.Heb je de motor al vast zitten?? of zit het staartstuk nog los? Indien achter nog niet vast dan zal de voorkant van t blok wellicht wat hoger liggen met gevolg het raken in de kap...
Ik heb de rubbers van de gtv gebruikt, maar het zijn dezelfdeKan het zijn dat de rubbers waar het motorblok op ligt hoger zijn dan bij een TS het geval is.
Je zou John s moeten vragen of hij dat probleem ook heeft, weet wel niet of ie al de motorkap erop heeft gehad
EN HOE.....hij is gewoon rijdend.
Ha ha dat was idd een lekker ritjeEN HOE.....hij is gewoon rijdend.Hij rijdt Super
En over het uitlaat-geluid zal ik 't maar niet hebben![]()
![]()
Ja iddHa ha dat was idd een lekker ritje![]()
Vooral dat vonken trekken
Idd daar heb je gelijk in, maar waar de bougiekabels in het midden over de kop lopen zit een verstevigingsbalkje voor de motorkap dat valt er precies opIk snap t eigenlijk niet zo goed... Je inlaat ligt hoger dan je kleppendeksel. Dan zou de kap deze toch ook moeten raken?? Of???
Maurice,ik moet maar eens aankomen.
Kan je de kabels van de voorste ontsteking niet ook via deyelfde weg over het kleppen deskel voeren als de onderste ontstekeking. (Met langere kabels dan natuurlijk)