Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 17:08

Nu op eBay.... Wat een zeldzaam kleurtje met de prijs doet... :shock:
Afbeelding
Dat dure model is niet verkocht, zelfs met een bod van 550 euro werd de minimumprijs niet gehaald.
Ik vind het een verdachte veiling, kijk maar eens naar de biedingsgeschiedenis... Wat doet die 'braucanteur' daar? Als je zijn feedback bekijkt heeft-ie in een ver verleden twee keer een transactie gehad met... jawel, dezelfde aanbieder als van dit model. Kan 'toeval' zijn, maar ik heb het idee dat hier sprake is van ongeoorloofde prijsopdrijving.

Ik heb inmiddels ook een Belg op mijn zwarte lijst gezet, daar zie ik soortgelijke constructies. Toen ik een keer een vraag stelde over één van z'n objecten kreeg ik meteen als antwoord dat ik maar snel moest bieden, 'want er zijn al veel volgers'. Dat slaat als een tang op een varken.
Kortom, als het om wat duurdere objecten gaat, steek wat tijd in het onderzoeken van feedback, óók die van de bieders.

Ik had zonet overigens weer een spoof-mail, afkomstig van 'eBay SafeHarbour'. Zou ik via een link m'n account opnieuw moeten bevestigen wegens verdachte transacties. Meteen doorgestuurd naar spoof@ebay.com en direct antwoord gekregen dat het geen mail van eBay zelf is.
Als eBay iets van je wil weten, sturen ze altijd ook een bericht naar je berichtenbox op je 'mijn eBay'-pagina. Blijf alert!

jolinos

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 17:20

ik heb bij mijn verzamelijg nog fles BRUT uit 1975 zijn er 15.000 van gemaakt begint in de weg te staan iemand een leuk bod ervoor anders wordt ie 1januari door ons leeg gemaakt.
Als fles leeg is mag je hem gratis en voor niks hebben vol wil ik er een leuke euri voor hebben liefhebbers?????????
Afbeelding
Afbeelding

jolinos

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 17:23

nog even foto proberen
Afbeelding

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 17:29

Gezien het aantal belangstellenden voor deze Topic is het wel leuk cadeautje voor Dink... :thumbs:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

jolinos

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 17:53

Gezien het aantal belangstellenden voor deze Topic is het wel leuk cadeautje voor Dink... :thumbs:
leeg mag ie hem hebben, maar dan ga ik toch eerst de 20jarige inhoud beproeven :wink:

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8218
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 18:33


Ik had zonet overigens weer een spoof-mail, afkomstig van 'eBay SafeHarbour'. Zou ik via een link m'n account opnieuw moeten bevestigen wegens verdachte transacties. Meteen doorgestuurd naar spoof@ebay.com en direct antwoord gekregen dat het geen mail van eBay zelf is.
Als eBay iets van je wil weten, sturen ze altijd ook een bericht naar je berichtenbox op je 'mijn eBay'-pagina. Blijf alert!
Heb al 3 emails binnengekregen.
De eerste 2 linearecta naar de prullebak, de derde doorgestuurd naar ebay.

Voor paypal soortgelijke mails gekregen, die gasten weten niet van ophouden :evil:

jolinos

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 19:03

verhip is 30 jaar oud kan al niet meer tellen misschien nu al stiekem slokje op :oops:

Gebruikersavatar
Roebar
Guru
Guru
Berichten: 1328
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:06

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 20:38

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Gescoord op e bay............................ :D
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 22:58

Gezien het aantal belangstellenden voor deze Topic is het wel leuk cadeautje voor Dink... :thumbs:
leeg mag ie hem hebben, maar dan ga ik toch eerst de 20jarige inhoud beproeven :wink:
Molto simpatico... maar ik bewaar alleen flessen die ik zelf heb leeggedronken.. vraag me af of-ie nog goed zal zijn, Spumante is niet echt een bewaarwijn...

Leuke oogst, Roebar.

Heb zelf kwartetspelletje op de kop getikt... :P

Gebruikersavatar
Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2293
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Oude Pekela

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 18, 2005 23:02

Mijn bestelling krijg ik overhandigd tijdens de nieuwjaarsreceptie.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

ma dec 19, 2005 08:56

Niet spectaculair maar ben dit weekend toch weer een paar modellen rijker geworden:

Afbeelding

Dezelfde ook in het zilvergrijs zonder stickers.

Minichamps Giulia's: Polizia 1:18, Polizia 1:43 en een rode 1:43
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8218
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

ma dec 19, 2005 08:56

Heb zelf kwartetspelletje op de kop getikt... :P

Coool man :shock: :thumbs:

Alfarmada

RE: Alfa Romeo miniaturen

di dec 20, 2005 11:22

Ik zal ook eens proberen om m'n verzameling (het grootste deel toch) tevoorschijn te toveren :) .
http://tinypic.com/iw6te0

Grtz
Philip.

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

Re: Alfa Romeo miniaturen

di dec 20, 2005 12:46

Heb hem nog gevonden! Is nu onderweg naar me... Is hier al aardig uitverkocht naar het schijnt...

Afbeelding
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

di dec 20, 2005 19:19

Leuk Carlo, daarmee begon dit topic 51 weken geleden.

Da's een boeiende collectie Alfarmada, ik zie er heel wat tussen staan wat ik graag aan m'n eigen collectie zou toevoegen... zoals die Politoys 4R Zagato's (wat moet jij er nou met twee? ( hint... ) :wink: ). En wat is dat groene ding in dat doosje op de tweede plank van boven? Een Alfetta GTV van welk merk?


Ik wil een rooie :cry:
Toch nog een mogelijkheid:

Afbeelding Afbeelding

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”