Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

do dec 08, 2005 09:40

Gisteren een schitterende Giulia Sprint GTA van Minichamps gekocht (1:43) in zo'n fraai speciaal rood doosje met boekje erbij. Prachtig model, zal vanavond even foto maken want kan er geen van vinden...
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

vr dec 09, 2005 09:19

Hierbij dan even de foto... Gemaakt met de telefoon maar even voor het idee...

Afbeelding
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

vr dec 09, 2005 14:08

De 2e zending Neko's is inmiddels ook binnen. :P
Ik neem met de bestellers via PB contact op.

De Dashalfa's zijn nu echt aan het vliegen Afbeelding, kreeg van de week bevestiging van verzending.





Afbeelding

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8219
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

vr dec 09, 2005 14:25


Afbeelding
Was er met je PC gebeurt :shock:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

vr dec 09, 2005 14:31

Gecrashed... (dan moet je trouwens met de PC gooien en niet met de monitor). Oplossing is al onderweg, dus laten we het er hier maar niet meer over hebben 8)

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8219
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

vr dec 09, 2005 14:35

Oplossing is al onderweg, dus laten we het er hier maar niet meer over hebben 8)
Nou, sorry hoor :? :-#

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Romeo miniaturen

vr dec 09, 2005 14:43

Oplossing is al onderweg, dus laten we het er hier maar niet meer over hebben 8)
Nou, sorry hoor :? :-#
Niet nodig hoor, ik begon er zelf over met dat plaatje... ben tikkie gefrustreerd... Afbeelding

:wink:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 11, 2005 01:38

Of-ie nieuw is weet ik niet, kende 'm in ieder geval nog niet:

Afbeelding

Zag 'm op eBay, schaal en merk onduidelijk (krijg de indruk dat het 1:66 is), het doosje vermeldt "rückzugmotor".

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 11, 2005 13:07

Tis precies die GT Van Welly in die onduidelijk schaal 1:32 of zo. Heb ik inmiddels een blauwe en een rode van. Deze zit kennelijk in een doosje.

Tip voor de liefhebbers: In diverse speelgoedzaken (oa Top 1 toys en Speelboom)staan van die "verzameldozen" met deze Welly GT's. Best aardig voor pakweg 2.75.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 11, 2005 13:20

Die blauwe Welly heb ik ook (zie 'ergens' op de pagina's hierboven), die heeft toch beter gevulde wielkasten. Daarnaast kloppen bij deze de verhoudingen niet, hij is veel te kort. Maar misschien heeft de aanbieder zitten knoeien met z'n digi plaatje.... :roll:

P.S. De Dashalfa's zijn inmiddels geland en verblijven nu op de schappen van het naburig postkantoor. Komende week ga ik ze 'bevrijden'....

jolinos

RE: Alfa Romeo miniaturen

zo dec 11, 2005 16:07

Rob is een alfa 6 miniatuur aan het opknapppen wat is eigelijk de orginele kleur voor de alfa 6????

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

di dec 13, 2005 21:24

Jolijn, bedoel je die 1:43 van Norev? Die is er in verschillende kleuren, donkerrood metallic, champagne metallic, een hazelnootchocoladepaaseitjeszilverpapiertjessoortgroen metallic en (dacht ik) ook nog een effen knalgeel. Mogelijk zijn er nog meer kleuren.

Er bestaat ook nog een 1:66 Norevje Alfa 6, ook in verschillende kleuren.


Een geheel nieuwe Norev is de 'kleinzoon' van de Sei, oftewel de 166, nu met gefacelifte neus:

Afbeelding

Vind het wel jammer dat ze voor deze kleurstelling hebben gekozen. Over het algemeen zijn donkere kleuren wat minder geslaagd voor modellen die je in de vitrine zet, maar donkerblauw metallic met een licht bruin interieur zou veel beter bij deze ingetogen sportlimousine hebben gepast.


Tot mijn schrik zie ik dat de schitterende 2900B Lungo van de Minichamps-site is verdwenen, wat nu? :shock:

jolinos

RE: Alfa Romeo miniaturen

di dec 13, 2005 22:17

Hij is vandaag gespoten donkerrood metallic is ie geworden wordt weer en mooie aanwinst voor de vitrine.
Ik was paar weken terug in houten op miniatuurbeurs rond half 11 wat een volk was er wist niet dat er zoveel mensen waren die miniaturen verzamelden.
Was maar goed dat ik pinpas had thuis gelaten anders was het brood eten met de kerst :wink: ,maar we zullen zeker nog eens terug gaan naar houten want is echt een aanrader.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

di dec 13, 2005 22:41

Kan je alvast plannen....

Beursdata 2006

zaterdag 7 januari
zaterdag 11 maart
zaterdag 27 mei
zaterdag 29 juli
zaterdag 23 september
zaterdag 25 november

Meer info

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfa Romeo miniaturen

wo dec 14, 2005 13:46

Helaas heeft mijn Japanse leverancier mijn bestelling geannuleerd voor de Choro Q Alfa 147 GTA :(
Ze kunnen ze niet meer leveren.

Afbeelding

Ik ga het nu bij een andere proberen (heeft ze in back-order staan), zijn er nog forummers die mee willen bestellen?

Choro Q heeft rode en zwarte gtaatjes gemaakt, maar bij de bestelling kan ik geen kleur opgeven. Afwachten wat het wordt, dus. Schaal is ongeveer 1:55, ze hebben een pull-back motortje,

Uiteindelijke prijs hangt o.a. af van omvang van de bestelling; gedeelde verzendkosten, of er BTW wordt geheven, etc., maar maximum is ongeveer 11,50 euro.

Voorwaarden:
  • *je bent NU reeds op forum ingeschreven
    *vanwege de hoeveelheid werk reken ik met ingang van deze bestelronde 1,50 euro per bestelling "administratie"-kosten (zit al bij die 11,50 inbegrepen)
    *betaling zodra ik de modellen heb ontvangen en het eindbedrag kan berekenen.
    *aflevering op NAMAC-beurs of club-evenement, tenzij anders overeengekomen. in geval van verzending per post komen de porti nog bij het bedrag op.
    *ik kan niet garanderen dat de levering vanuit Japan doorgaat.
    *verder geldt dat bestelling op basis van goed vertrouwen gebeurt
Bestellen kan t/m 19 december.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”