Na een geslaagd weekendje Hockenheim de 156 Challenge aan het klaarmaken voor het SSAR.
Er was een beukje uitgedeeld, dus ik moest het achterscherm herstellen.
Met de slicks was het ook al net aan te breed zonder spacer, dus heb ik er spatbordverbreders op gemaakt.
Nu met 16mm spacer, maar breder kan ook nog.
Voorzijde was ook net buiten het spatbord, nu ook niet meer:
Wegens een nekhernia gaat het allemaal wat lastig en heb ik een race op de Nurburgring gemist, maar gelukkig heb ik goede hulp.
Dus we gaan er komend weekend wat leuks van maken
