Je dak roest in ieder geval niet. Ik heb er ook een gehad en er het nodige aan gedaan. Geeft als het eenmaal af is wel een boel bevrediging, en het blijft een mooie auto.
Inmiddels is hij bijna helemaal gestript. Alleen de ophanging en aandrijving moet gedemonteerd worden.
Afgelopen weekend de motor eruit gehaald. Dat viel overigens niet mee, qua ruimte paste het allemaal maar net. Met name de ruimte tussen de tunnel en de chassisbalk die tussen de voorophanging zit is erg krap voor de versnellingsbak.
Veel succes. En als je er aan toe bent: leid de afwaterings-slangetjes van het watergootje binnenlangs de kap door naar de wielkasten ipv de dorpel. Scheelt een hoop toekomstige narigheid.
Ik ben op het moment m'n eigen Spider 2000 veloce aan het restaureren maar gelukkig komt dat zo te zien niet in de buurt wat jij allemaal moet doen. Succes. Zo te zien ben je nog wel ff bezig.
Sandor Molmans
Alfa(naat)
Spider 2000 veloce, 1976
156, 2.0 JTS, 2002
gehad
156 2.0 T-spark,1998
1e type 33 1.3 , 1985 GRIJS KENTEKEN
2e type 33 junior
ff maar weer eens een kleine update. Het strippen zit er bijna op. Het vrijgekomen resultaat valt toch nog mee. Komend weekend gaan ook de assen en wielen er onderuit en wordt de Spider gekantled zodat ik de bodem onder handen kan gaan nemen.
Laatst gewijzigd door Pinin01 op za okt 09, 2010 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Motorblok ziet er nog netjes uit. Hoe is ie in het echt?
Alfetta GTV 2.0
Giulia Nuova
Ducati Monster S4R
Gehad: Alfa 33 1.7 ie
------------------------------
First Rule of Italian Racing: What's behind you, is not important !