Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

di mar 22, 2011 00:01

Vanavond bezig geweest met een behoorlijk karweitje! (had ik niet verwacht) De 22mm stabilisatorstang is gemonteerd.
Thuis de oude stang alvast gedemonteerd en zonder stang voorzichting naar school gereden.
Afbeelding
De stang was al naar een d13,95mm gemaakt zodat de uniball eromheen paste. Dit is volgens mij iets te dik om er soepel M14draad op te tappen, maar met veel olie, wat zweet en gedult het voor elkaar gekregen.
Afbeelding
De stangkop heb ik zo geplaats, al weet ik niet of dit het beste is? De moer zit volledig op draad.
Afbeelding
Een ex monteur zei dat ik geen locktight moest gebruiken om te borgen, maar iets met een splitpen moest verzinnen. (apk eis?)

De punten zien er nog zeer goed uit, dus hoef me geen zorgen te maken op scheuren hoop ik.
Afbeelding
Afbeelding
En hier het resultaat gemonteerd op de auto, weer thuis in de garage.
Afbeelding
Hoe is de positie? En maakt het verschil of je de stang verder uit zou draaien?

De auto helt minder over en reageert sneller op sturen? Nog helt de auto behoorlijk, dus overweeg een 24mm stabi.
Maar denk dat ik ook eens moet gaan spelen de demper instellingen ed.
Laatst gewijzigd door Melvivio op vr mar 25, 2011 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

Gebruikersavatar
bert308
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2132
Lid geworden op: do dec 08, 2005 01:01
Locatie: Roermond
Contacteer: YouTube

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

di mar 22, 2011 00:08

Zwaardere stabi voor geeft meer grip achter, dus meer overstuur zou niet moeten zijn. Hij zou nu feller moeten reageren op insturen.
Wat betreft het borgen van moeren, volgens mij is een stabi geen wielgeleidingselement en dan maakt het niet uit voor de APK maar ik kan me vergissen, als het gaat om stuurkogels bijvoorbeeld moet er of iets met een splitpen of een borgmoer, dus je kan gewoon borgmoeren erop zetten ipv normale als de APK meester er iets van zegt.
'06 GS, Sud '76 Ti '82 QO, '81 Montecarlo, '80 308 '84 Guzzi LM, '82 Yamaha XT

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr mar 25, 2011 16:52

@Bert; yes your right. Gister en vandaag flink stuk gereden en heb de rij-ervaring ook bijgesteld:
De auto helt minder over en reageert sneller op sturen? Nog helt de auto behoorlijk, dus overweeg een 24mm stabi.
Vermoeden heb ik dat het glijden een combinatie was van teveel gas, koude banden en een dalende bocht.

Vanmiddag een kleine maar hopelijk zinnige modificatie gemaakt. Namelijk het verkleinen van de stofkappen / schermen/ remschijfplaten .

Vorige eigenaar vermelde dat hij de Taroxdisc had geplaats in de veronderstelling dat dit voldoende zou zijn tijdens circuit gebruik. Helaas bleem op Spa Francorchamps achter dat je daarvoor toch echt grotere schijven nodig hebt.

Vrijdag 1 April is er vrijrijden op Circuit Zolder (25euro 20Min) en daar wil ik met paar mensen naar toe. Hopelijk kunnen dan de schijven de warmte beter kwijt.
Afbeelding
Gezien dat de schijven&blokken nog bijna nieuw zijn ga ik ze nog niet vervangen. Upgrades hiervoor worden nog gemaakt :wink: dus kijk daar later wel naar hoe dat moet.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr mar 25, 2011 17:57

24mm is ook nog steeds nix als je de koets vlak wilt houden. Ga naar 27mm of 30mm. Of nog beter zet er een setje 27mm torsiveren op en circa 40 kg/cm achterveren icm met 27 of 30 mm voorstabi Zie www.performatek.com
Originele transaxle veren en stabi's is slappe hap, bedoeld voor comfort, niet voor lekker vlot bochtenwerk. Met een 4 cil voorin gaat het nog, met een V6 is standaard onderstel echt behelpen.
En persoonlijk vind ik uniballs op je stabi zonde voor straat gebruik. Duur en na verloop van tijd (bij mij circa 10000km) gaan ze rammelen. Uniballs zijn leuk voor op een circuitauto, ik hoef ze niet op een straatauto.
Heb je de originele slappe castor spons rubbers als vervangen voor 105 serie castor kogels?? Dat is echt het eerste wat je moet aanpakken met een transaxle. Stuurgevoel word er echt beter van. En het is nog redelijk bolt on en betaalbaar ook. :D
De hitteschilden achter je remmen kan je gewoon weglaten. Niet dat dit de definitieve oplossing is.
De remmerij is gewoon onderbemeten met jouw motorisering. Daar bestaat helaas geen echt goedkope oplossing voor.
De beste mij bekende goedkoopste (lees minst dure) oplossing is volvo 240 turbo 4 pots girling remtangen in combinatie met SZ schijven voor. Dat is een vrijwel bolt on oplossing met standaard onderdelen. Grotere hrc is dan aan te bevelen maar niet strikt noodzakelijk.
In het geval van een zware snelle V6 zoals jij hebt blijft alles wat je met standaard remmerij doet gerommel in de marge. Sport blokken, sport schijven, rvs remslangen etc etc het blijft allemaal behelpen zolang je originele afmetingen handhaaft.
Leuker kan ik het niet maken.

Gr DJ

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr mar 25, 2011 18:31

Ben het volledig met je eens DJ! Maar je moet ergens beginnen. Dit is mijn eerste project auto dus langzaam maar zeker zal de auto naar mijn wens worden. Het is er gelukkig allemaal voor redelijke prijzen, maar wil niet alles in een keer doen. Daar heb ik gewoonweg het budget niet voor.

De casterkogels staan op de planning, ben nu nog uit aan het zoeken hoe wie waar en wat het beste & voordeligste is. Maar die komen nog!

De uniballs zijn gekocht via een groepsbuy. Heb ze voor dezelfde prijs gekregen als dat rubbers kosten voor in de botjes. Goede deal dus. Van plan ben ik het af te maken met
Afbeelding
Om verontreiniging en overmatige slijtage tegen te gaan.

De remmen zijn vast onder niveau icm de motor. Zeker op het circuit. Er zijn meerdere mensen bezig met upgrades voor de 116. En ben zelf van plan om als de blokken/schijven op zijn zelf zo'n upgrade uit te voeren.

Een ding is zeker, AF is de gtv nog lang niet 8)
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr mar 25, 2011 19:07

Hoi,

Die rubbertjes gaan zeker helpen je uniballs heel te houden. Echter ze monteren zonder ze uit te scheuren valt niet mee. Ervaring mee. Warm maken (heet water) en veel vet oid gebruiken.
Bestaande remmerij oprijden is natuurlijk niks mis mee als je met budget te maken hebt. Wilde je alleen waarschuwen geen geld uit te geven aan "sport" spul met de standaard maatvoering. Dat gaat namelijk niet werken. Niet op een snelle V6. Op een 4 cil kom je er wel mee weg. Beter door sparen voor echte spullen die echt werken.
105 serie castorkogels is echt een aanrader op je transaxles. Zo snel mogelijk doen!
En als je van een straksturende vlak liggende straatauto houd is sparen voor een setje 27mm torsi veren echt de moeite waard. Kost wat maar dan heb je ook wat! 8) :wink:

Gr,
DJ

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr mar 25, 2011 19:28

even langs bij Jaco Sekeris van JS racing in Waddinxveen. Die heeft nog heeeeel veel snel 75 onderstelspul liggen.


Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr apr 01, 2011 23:29

@Rik denk dat ik die zeker ga bellen, heb nog wel het een en ander race spul nodig!
Ben net terug van werkelijk een heerlijke weekend opener en mijn eerste trackday op Zolder!

Het was heerlijk race weer; droog geen zon.
Ook was het er behoorlijk rustig!!! In de 'toer' klasse maar met maximaal 10 auto's op de baan gezeten.
Aantal geprepte BMW's en een Alfa 145. Een klasse hoger reed een Oranje Giulia. Een zeer pittig en snel autotje!

Was met Porsche Geeris uit heeze mee gegaan, waar een vriend van me werkt. Die hadden twee auto's die ze moesten testen. Ze hebben zich flink uitgeleeft daar. Een hele gemoedelijke sfeer.

Helaas geen foto's van mij op de baan, maar toch enkele sfeer foto's!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De GTV op de track:
Waar te beginnen :neutral:
Motor: Heerlijk! laat zich lekker bovenin de toeren jagen, met voldoende vermogen!
WaterTemp: 91graden, Oliedruk 4-5d tpm ~40-60
V-bak: De 2gear niet gebruikt. Reed continu boven de 80. Rest van de Sync redelijk goed. Je mist een sper :wink:
Koppeling: Toen de olie eraf gestookt was kon deze het vermogen goed aan! (schakelmoment 69oo tpm -> 4500)
Onderstel: Je houd grip! Maar hier is HEEEL veel ruimte voor verbetering! Jullie adviezen (27mm stabi, stuggere dempers instellingen, de casterkogels) heb ik best gemist! De casterrubbers zijn echt OP. Tijdens het remmen trilde het stuur in mijn handen.
Remmen:Volledige feel weg na 1 ronde. Trapte tot op de bodem. Via Geeris eens race vloeistof in het systeem doen. Ook maar meteen goodridge leidingen monteren. De schijven zijn wel blauwig nu. Maar volgens mij kunnen ze wel meer hebben. De vloeistof gaf me geen zekerheid.

Hierdoor heb ik de snelheid er heel erg uit moeten halen. Kon de power&onderstel gewoon niet benutten omdat ik wist dat er weer een bocht aan kwam. Dit was erg jammer. Maar het is me ERG goed bevallen! De auto laat zich heerlijk rijden naar de limiet. Geen vreemde dingen en alles is heel gebleven! AANRADER!! :jumping:

Edit: Zaterdag ga ik de plek laten lassen, LA in de wielkast. Dit is door tot op het draagende gedeelte.
De man is een goede kennis van me, die goed kan lassen. Dus morgen weer een roestvrije onderkant! :grin: :grin:

Vrijdag 8April staat een Taxatie geboekt bij Dennis Rietveld! Hij was benieuwd en ging een mooi rapport opmaken!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

wo apr 06, 2011 01:07

Afgelopen dagen weer het een en ander aan de auto gedaan. Even in volgorde afhandelen:

Het eerste laswerk is aan mijn auto verricht, op een voor de restaurateurs (&regelmatige lezers) bekende plek.
Afbeelding
Dit was vlug genoeg met roestremmer ingespoten en is ook niet verder gegaan. Toch kwam er meer uit dan verwacht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit zelfde moest ook aan andere kant. Hier zag je een KLEIN puntje. En dit was een net zo grote plek!
Gebruikte plaat plaat is 1,5mm RVS, behandeld met epoxy, 2e plaatdeel ingelast, epoxy. 2k industrie anti roest verf. Ook de kokerbalk van binnenuit goed ontvet & met zinkcoating/epoxy volgespoten.
Alle krikpunten bleken super! Dus deze alleen met staalborstel goed schoon gemaakt & met roestomvormer behandeld.
Nu eindelijk de onderkant roestvrij!! :))) Eerdaags het netjes in de tectyl zetten en dan is het weer mooi zwart & beschermd!

Avondje remvloeistof vervangen gedaan van enkele auto's. Deze hoort goudgeel te zijn!! (6mnd & een trackday verder zag de mijne er zo uit) Bij normaal gebruik moet het zeker om de 2 jaar.
Afbeelding
NIET ZO DUS! Reservoire was ook bruiniger geworden! Moet echt snel hitteschilden maken.....

Een vriend van me had nog nooit (6jaar tijd) zijn remvloeistof vervangen. Het was stroperig, met veel VEEL water en dat ziet er zo uit.
Afbeelding

Momenteel in beide auto's Dot 4 gegooit. Als ik rvs slangen monteer komt er of Dot 5.1 in (geen probleem met oude rubbertjes) of ATE racing blue Dot 4 in. Beetje afhankelijk van de prijs. De temperatuur verschil tussen normaal & 5.1/race is 4-70*C kookpunt.
Iemand met deze spullen goeie ervaringen?

Omdat de auto wel erg overhelde eens naar de afstelling vd Koni's gekeken. Deze stonden rondom op de zachtste stand. (nu 70% hardheid)
Voor kan je ze makkelijk demonteren om ze vervolgens in de bankschroef op gevoel even straf te zetten.
Afbeelding
Een vriend gaf me een tip om vanalles (velgen, schokdempers, etc) met WD-40 schoon te maken. Dit gaat ECHT super!
Afbeelding
Achter de Diontriangel los van de grond gehangen (wel ondersteund met een krik) en vervolgens de dempers daar los halen. Ipv verwijderen, naar de carrosserie drukken om zo in het stelmechaniek te komen. Dit verliep best snel & makkelijk!

Rij ervaring post ik vlug!


Nu maar eens voor gaan bereiden voor de Taxatie vrijdag. Nog speciale dingen wat ik zou kunnen doen voor goed resultaat?
Foto's van laswerk & motorombouw meenemen?
Alle op rekeningen bij hebben?
Eventuele geplannde modificaties laten zien?
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

wo apr 06, 2011 11:30

Ik zie dat je een fris setje gele koni's hebt, mocht je nou dikke torsies en hardere (en dus kortere!) achterveren gaan gebruiken, kan Frans Verbaas Preparations in Oud Beijerland jouw koni's perfect op maat aanpassen qua demping en lengte. Ook kan je voorkeur aangeven mbt tot comfort, ze passen het helemaal aan naar wat jij wil.
Kost weinig, het resultaat is top. Heb het zelf ook onder mijn 75V6.

Coilovers zou ik nooit doen onder een std GTV6. De neus is zwakker dan van een 75, en tel daar de jaren bij op dat de roestduivel al gestaag aan de puntlasjes heeft staan knagen. Dikke torsies leggen de krachten daar waar Alfa ze bedoeld heeft, midden onder de auto versus op de neus.
Onderschat niet hoeveel die neus flext, ik heb het zelf met mijn GTV ook gezien. Aan 1 kant opkrikken en de veerpootbrug was 3mm te lang.... De brug kon alleen gemonteerd als de auto op zijn pootjes stond. En dit was een 4 pitter, dus vele kilo's lichter.

Dikke stabi kan goed gaan maar ook verkeerd. Op mijn race GTV trok de 32mm stabi de hele radiatorbalk aan gort na 3 wedstrijden (icm standaard torsies). Was een avondje laswerk voor nodig om dat weer enigszins goed te krijgen. Het beste is om tegelijkertijd dikke torsies toe te passen, anders gaan er te veel krachten in de ophangpunten waar het niet tegen kan.

DJ heeft al het recept uitgelegd voor een lekker onderstel. Is beproeft, hij heeft het, ik heb het ook.
Geen noodzaak tot experimenteren het bijbehorende geld weggooien.
Doe daar gerevalve-de koni's bij en je zult versteld staan hoe geweldig de wagen dan de bocht om gaat.

Mooie auto, en met al je aandacht eraan zal het zeker goed gaan komen.
Succes, Groet, Pieter
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

do apr 07, 2011 00:45

Hey Pieter! Goed dat je jezelf al meld! Ik heb een heel fijn pbtje gehad van DJ waarin hij je naam al liet vallen! Heb je een linkje naar jou project? kan ik dat ook eens doorlezen :)
Dank voor de tips! Niet alles word morgen gemaakt, maar lekker rustig aan en traps gewijs (moet wel want ook ik heb geen geld boompje :lol: )

Deze 116 is TE netjes voor regelmatig circuit gebruik, al vond ik het wel erg leuk! Doel van het onderstel is - Op straat en soms een track day.
Mijn advies is een nog dikkere voorstabi (27mm of 30mm met originele botjes) castorkogels, setje bilsteins, frisse (nieuwe) originele rubbers in de wattstangen, Wybertje & evt voor in het centrale ophangpunt van de achteras. Meer prijs van PU kan je beter aan andere dingen besteden.

Als meer geld & tijd over hebt: 27mm torsi veren voor en 50 kg veren achter (www.performatek.com) en evt geuniballde wattstangen. SZ kogel in de achteras is het laatste wat je moet doen!!

Grip probleem achter kan je ook verminderen door de achter stabi af te koppelen. Meningen hierover zijn verdeeld. Gewoon eens proberen en kijken of het bevalt. Goedkoper en sneller dan een 50% sper in je diff inbouwen..


Dit vind ik een zeer fijne kapstok! En heb besloten zo onderdelen aan te schaffen & te vervangen.
De casterkogel set staat in de bestelling! Hopelijk kan ik deze maandag monteren :)
Toch nog 2 vragen:
Wat is de benodigde versteviging voor de dikkere stabi? (foto gedocumenteerd?)
Hoe nodig is een Sperdiff? Dit komt pas op het circuit tot zijn recht?
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

do apr 07, 2011 17:19

Nu maar eens voor gaan bereiden voor de Taxatie vrijdag. Nog speciale dingen wat ik zou kunnen doen voor goed resultaat?
Foto's van laswerk & motorombouw meenemen?
Alle op rekeningen bij hebben?
Eventuele geplannde modificaties laten zien?
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

do apr 07, 2011 19:03

Je kan van alles meenemen naar taxatie maar ze kijken toch voornamelijk gewoon naar de actuele staat van de auto en de marktgegevens en daar rolt een prijs uit.
Stelt allemaal niet zo veel voor. Je hebt alleen nodig voor je verzekering.

Vwb versteviging voor dikke stabi. Is op diverse adressen te koop, oa ook perfermatek dacht ik. (met plaatje erbij)
Ook wel bij andere (duitse) onderdelen leveranciers maar daar heb ik zo gauw geen namen van. Iemand anders wellicht.
Hoe hard het nodig het is hangt er vanaf hoe degelijk het laswerk aan je gtv nog is en hoe wild je met de auto te keer gaat en staat van het wegdek.
Kwaad kan net niet, mits je na het laswerk ook de holle ruimte weer ff goed tectyleerd want de coating die daar hopelijk zit fakkelt wel weg met lassen.
Je kan ook gewoon zelf iets maken, beetje creatief nadenken en wat stukken plaat kopen en een blikschaar.
De versteviging die ik tot nog toe heb gezien vond ik nou niet zo door dacht eigenlijk. Ook geen idee hoeveel geld ze ervoor vragen.

Sperdiff is dure grap als je het goed doet. En die krengen zijn ook nog aan slijtage onderhevig, vooral als je ze echt gebruikt waar ze voor bedoeld zijn.
Na 2 seizoenen was er ernstig weinig meer over van de 50% sper die in m'n racer zat. Pas laten opfrissen.Alleen al circa E240 sperplaatjes zonder de arbeid.
Over een jaar of twee jaar kan het weer........
Zou ik voorlopig m'n hoofd niet over breken.
Eerst goed onderstel en goede remmen
Of gelijk door sparen voor een echt mooi sper diff ipv origineel achterhaald oud spul. Wel nog weer veel duurder maar dan heb je ook wat.

Gr,
DJ

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

do apr 07, 2011 22:41

Hallo Mel,
Zeker voor straat en af en toe circuit nooit coilovers nemen. Roesten weg waar je bijstaat, gewoon zonde.
Stel je investeert nu alleen in dikke torsies en zwaardere achterveren, dan heb je zonder dat je de geldboom omhakt echt een andere auto.
Stabi's kan je dan origineel laten zonder straf. Ook kan je gewoon met je koni's door, revalven is goedkoper dan Bilsteins kopen. (en in mijn optiek, beter)
Rubbers etc vervangen alleen doen als het origineel niet meer goed is (afgezien van de castorrubbers, want dat zijn sponzen af fabriek).
Heb je echt geen geld, vervang de sponzige castorrubbers dan voor hardere schokdemperrubbers. Maar 105 castorkogels zijn de kosten niet, en makkelijk zelf te monteren. Direct gelijk je castor maximaal stellen, dus castorstangen zo lang als kan. Is goed zowel voor op straat als op het circuit.

Als je de loterij wint pas aan een sper beginnen. Inbouw van een platensper uit een 75 in een GTV bak (wat gewoon kan) is al een tijdrovende klus, omdat de kroon en pinion opnieuw moeten worden uitgeshimd. Veel trial en error en alleen een klus voor de ervaren specialist in de transaxles die echt de tijd nemen om een goede, niet zingende bak te maken.

Ik heb zelf geen project topic. Als je mijn 75V6 wil zien gewoon een keertje naar Zandvoort komen ;-)
Veel succes! Groet, Pieter
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
Melvivio
Full Member
Full Member
Berichten: 319
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 19:39
Locatie: Heeze (Ehv)

RE: Mel's '80 GTV6 3.0 24v

vr apr 08, 2011 20:23

Vandaag was de grote Taxatie dag. Uiteindelijk bleek dat je niet heel veel voorbereid hoeft te hebben. Maar werd er gekeken naar wat de vervangings waarde van mijn project zou zijn (dingen als extra set wielen, in te bouwen opties zijn meegenomen).

De vastgestelde waarde bedraagt minimaal 15,5D€! Erg fijn te weten dat bij een eventuele aanrijding de auto niet total loss verklaart word. Dennis Rietveld is een fijne man die veel van Alfa weet en er zelf ook passie voor heeft! Overweeg je een taxatie? Ik raad hem zeer zeker aan!

Now it's time to celebrate!!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

Terug naar “Projecten”