Louis himself
Member
Member
Contacteer: Website

Doorontwikkeling motor 33 racer

do feb 08, 2007 21:42

Om ook 's winters van de straat te blijven zijn we maar weer een projectje gestart. Vorig jaar hadden we de achterwielophanging aangepakt. Dit jaar pakken we de motor aan, daar deze eigenlijk afgelopen seizoen al moe gestreden was.

Onder de onderstaande link vind je drie mapjes:
- in "opbouw racer 2007" wordt de nieuwe motor in aanbouw getoond met de nieuwe features, (deze blijf ik updaten)
- in "achterwiel ophanging" wordt de onafhankelijke achterwiel ophanging getoond die we vorige winter samen met en dankzij Rik ontworpen en gebouwd hadden,
- verder wordt in "race historie louis sr." getoond hoe Zandvoort er in de jaren 70 eruit zag met foto's en krantenknipsels van de verschillende klassen waar Louis sr. in geraced heeft. Het zijn wel geen Alfa's maar die oude foto's zijn altijd leuk om te zien.(vind ik zelf) (mocht je de krantenknipsels willen lezen moet je de foto's even uitvergroten of downloaden, dit kan in de originele resolutie. Let wel op de volgorde)

http://fotos.aol.nl/galleries/hutzezonr ... ol.nl/tags
http://www.youtube.nl/hutzezon" onclick="window.open(this.href);return false;

Kurp
Advanced Member
Advanced Member

RE: Doorontwikkeling motor 33 racer

do feb 08, 2007 22:24

Afbeelding

Dit is dus de 'beruchte' Alfa 147-wielophanging? Erg mooi gemaakt! Complimenten. Leuk dat je daar foto's van laat zien, want ik was er heel benieuwd naar. :thumbs:

Speeder

do feb 08, 2007 22:47

Geweldige foto's! Nu begrijp ik waarom Rik zo trots is op jullie onafhankelijke achterwielophanging :thumbs:

Die artikels zijn trouwens ook echt nostalgisch! Heel gaaf :lol:

Rees-Cees

do feb 08, 2007 23:29

Succes Louis jr en sr =D> :thumbs:

@ kurp: heh heh hij heeft de foto's......................

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 08, 2007 23:38

Fantastisch hoe jullie iedereen laten meegenieten / leren van al dit moois !!!!!!
ipv lekker mysterieus te doen, laten jullie geinteresseerden meedelen in deze dingen. Alle succes toegewenst aan de Hutzezons voor het komende seizoen ! Wij supporteren mee !

Rees-Cees

do feb 08, 2007 23:56

Oranje???????????????? met zwart waar ken ik dat van............. :-k (wel gaaf \:D/ )

Afbeelding

Louis himself
Member
Member

vr feb 09, 2007 00:07

@ Michel, was in principe niets mysterieus hoor, heb eigenlijk nooit eerder de tijd genomen om te kijken hoe ik nou een keer foto's op internet kan zetten. De auto is sowieso doordeweeks altijd te bezichtigen in Houten bij sr. Het is binnenkort ook weer onderdelendag geloof ik dus dan zal de auto er ook staan hoogstwaarschijnlijk en dan kan iedereen um van binnen, buiten, boven en onder zien. Dus dat is nooit een probleem geweest.

@ Speeder, ja Rik heeft onwijs veel werk verzet, ook denkwerk, bij het constueren van het geheel.

@ Rees Cees, ja nou dat jij niet meer rijdt moeten wij maar opvallen met een 33, dus dan werkt dat oranje wel goed

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Doorontwikkeling motor 33 racer

vr feb 09, 2007 00:18

want ik was er heel benieuwd naar. :thumbs:
ik ook....mooi he
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Kurp
Advanced Member
Advanced Member

vr feb 09, 2007 09:27

@ kurp: heh heh hij heeft de foto's......................
Ik ben m'n 156 al aan het slopen......heheheh :twisted:

(Geintje)

Afbeelding

De dry-sump installatie is ook mooi gedaan. Ziet er serieus uit allemaal. Onder de 2 minuten op Zandvoort?

Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

vr feb 09, 2007 11:57

Wat enorm leuk om al die fotos te zien, zet de mens weer stevig aan eht denken! 8)

Succes emee!

niels.denotter

vr feb 09, 2007 14:06

Mooie kleurstelling, vind het oranje erg mooi matchen met het mat-zwart!

Ruud33 16V

vr feb 09, 2007 14:31

Nou Louis, ziet er erg professioneel en goed uit!!! Mijn complimenten hoor. Die ophanging is echt GAAAAF!!! Die kleur ook trouwens. Matzwart is sowieso helemaal in tegenwoordig en dat oranje is weer een beetje in de stijl van A1 GP team Holland. Ga zo door!!!

Doen jullie dit jaar weer mee aan de ZAC of rijden jullie ook Alfa Romeo Challenge?!?!

Louis himself
Member
Member

vr feb 09, 2007 14:36

Nou Louis, ziet er erg professioneel en goed uit!!! Mijn complimenten hoor. Die ophanging is echt GAAAAF!!! Die kleur ook trouwens. Matzwart is sowieso helemaal in tegenwoordig en dat oranje is weer een beetje in de stijl van A1 GP team Holland. Ga zo door!!!

Doen jullie dit jaar weer mee aan de ZAC of rijden jullie ook Alfa Romeo Challenge?!?!
Thanks Ruud, We hebben ons ingeschreven voor alle wedstijden van de Alfa Romeo Challenge. Hele gave kalender, heb er veel zin in.

Rees-Cees

vr feb 09, 2007 14:59

Louis:

Heb je de voorwielophanging al van buizen voorzien?

Zo niet kun je komen meten bij mij (heb hier zo'n set liggen is echt woest)

Afbeelding

Louis himself
Member
Member

vr feb 09, 2007 23:18

Ik ben m'n 156 al aan het slopen......heheheh :twisted:

(Geintje)

De dry-sump installatie is ook mooi gedaan. Ziet er serieus uit allemaal. Onder de 2 minuten op Zandvoort?
Ja over de rondetijd ga ik geen voorspellingen doen. Probleem is dat we ieder jaar tijd (en geld) hebben om 1 ding aan te pakken. Dat betekent dat er iedere keer wel wat is wat eigenlijk beter zou kunnen.
Twee jaar terug was de motor supersnel. Vorig seizoen hebben we de wegligging aangepakt en stuurde hij helemaal top. (dankzij de achterwielophanging) Alleen toen was de motor alweer behoorlijk moe.
Nu hebben we de motor dus weer aangepakt, maar zouden we eigenlijk weer een verse koets moeten hebben want deze gaat al weer een paar seizoenen mee en de rolbar is redelijk simpel.
Dus ja het is moeilijk te zeggen wat het netto effect van dat alles is.
Maar zoals ik al eerder zei, je blijft lekker bezig en het houd je van de straat weet je wel.

Terug naar “Projecten”