Pagina 7 van 7

Re: 75 TB Trackday

Geplaatst: di dec 22, 2015 11:32
door GTA287PK
Ahh !!!! Een voetje-van-de-vloer !!!! Kentekenplaat meteen geïncognitoseerd ?? Bang voor een gevalletje "Artikel 5" ?? Dat geldt niet op het circuit hoor !! :mrgreen:

Re: 75 TB Trackday

Geplaatst: vr dec 25, 2015 14:52
door jeroen75
Ahh !!!! Een voetje-van-de-vloer !!!! Kentekenplaat meteen geïncognitoseerd ?? Bang voor een gevalletje "Artikel 5" ?? Dat geldt niet op het circuit hoor !! :mrgreen:
Mastersbocht is een leuke! (als ik hem goed weet te nemen), balans is nu ook zoveel beter met wat meer camber aan de voorkant.
De standaard TB draagarmbouten zijn nog te kort, dus binnenkort maar even een stuk draadeind scoren 8).

En dat kenteken, tja... ik post niet zovaak, dus ik zie dat het weinig zin heeft :oops: :lol: :lol:

Eerste kerstdag... voor het eten nog even snel de garage in 8)

Re: 75 TB Trackday

Geplaatst: vr dec 25, 2015 15:06
door AlfettaOwner
Mooi Jeroen :thumbs:

Re: 75 TB Trackday

Geplaatst: zo apr 02, 2017 16:25
door jeroen75
Komt binnenkort te koop!

Leuk voor iemand als trackday auto (en met een klein beetje moeite DNRT), maar eigenlijk is hij daar te netjes voor :wink:

Auto is in de basis een 2.0TS uit 1991. Koets heeft ~3ton ervaring, maar dit is er niet aan af te zien (gedeeltelijk gespoten bij aanbrengen EVO-kit in 2015).
Vanaf 1993 onder een carport gestald geweest en sinds ik hem heb (2009) altijd in een garage gestaan.

Auto is hard, ooit een keer gelast aan het chassis bij de onderste draagarm (rechts) en een hoekje in de kofferbak (dit stukje is erg lelijk gedaan). Ook zijn er achter nieuwe wielkastranden ingezet.

Even een paar highlights;

Onderstel
- RS set, voor pre-set, achter instelbaar (110 en 60kg veren)
- Watts uniball
- 30mm stabi met uniballs
- Casterkogels
- 2.5g camber voor, achter origineel
- Nieuwe wiellagers voor met redline vet

Remmen
- 305mm met 166 remklauwen
- BMW hoofdremcilinder
- Remdruk instelbaar
- 105 remklauwen achter
- Hydraulische handrem
- Staalomvlochten remleidingen

Motor / vbak etc.
- 1.8T, onderblok gereviseerd in 2011
- Chip 1.2 bar
- CSC demperloze middenpijp
- CSC einddemper
- Nieuwe hardyschijf voor (2016)
- V-bak rubbers versterkt
- Bak schakelt goed, geen gekraak, koppeling goed
- Sper werkt prima

Interieur
- OMP schroefkooi (voetjes volgens FIA eisen)
- Accu achter bijrijderstoel
- V6 tank
- Oude kuipstoelen met 4 punts gordels

Exterieur
- Evo kit
- Polyester voorschermen
- Polyester motorkap met snelsluitingen
- Lexan zijruiten achter
- Compomotive MO5 16x7.5, nieuw gepoedercoat
- Nankang NS-2R, 120 banden (205-45/16)

Auto mag weg, voor as is; €10,000,-