

Dit komt van binnen uit hè, als je het ziet is het al door. Er zal een nieuw stuk plaatwerk ingelast moeten worden. Leuke uitdaging!Ook rondom de tankdop zit roest, dit ik ga ik behandelen en waarschijnlijk laat ik het hele paneel overspuiten.
Dit komt van binnen uit hè, als je het ziet is het al door. Er zal een nieuw stuk plaatwerk ingelast moeten worden. Leuke uitdaging!Ook rondom de tankdop zit roest, dit ik ga ik behandelen en waarschijnlijk laat ik het hele paneel overspuiten.
Mocht je er nog over denken je type 2 skirts in kleur te spuiten........
Heb ze bij mijn 33 in kleur gespoten.
Had problemen met stationair toerental, dus idd even naar E.S. gebracht. probleem zat m in afstelling luchtspleet. wel grappig hoe klein de wereld kan zijn. (sorry, off-topic)Mocht je er nog over denken je type 2 skirts in kleur te spuiten........
Heb ze bij mijn 33 in kleur gespoten.
Bekende wagen, heb haar deze week zien staan bij E.S (Alfa specialis) en ben eens om ze bij gelopen waarna ik nog zei dat ik het echt een moie wagen vond, en nu kom ik ze hier weer tegen. Leuk.
Ik heb pas m'n 33 gewassen, ze was erg vies
Heb gelijk even gevoeld of de roest door en door is, maar dat is niet zo. Je ziet ook alleen nog bubbels onder m'n lak, dus ik ga er vanuit dat het meevalt. Binnenkort maak ik het gedeelte erachter goed schoon en kijk ik even goed met een zaklamp of ik wat roest kan spotten. Ben blij dat ik dit nu weet, dan kan ik het aanpakken. Zal de binnenkant in de tectyl zetten als dat nodig is en natuurlijk de roest verwijderen.
Het is ***, maar waarNelis, je bent super goed bezig met je 33, dat wordt weer een hele knappe!
De meeste mensen die vandaag de dag nog met een 33 rondtorren gooie hem weg als ze tegenkomen wat jij allemaal hebt moeten doen.
Goede zaak dat je deze mooi opknapt en er lekker mee doorrijdt.
Maar de roest rond je tankdop, geloof ons, dat wordt lassen, alvorens het R en L scherm over te spuiten.
Ga eens met Giulia Tom praten.
anders is het echt zonde van je geld en de moeite.
Dit is nl. DE rot-spot van een 33....
Succes!
Rik