Good job!! Ik ga je proberen na te doenHoppa! achterscherm is klaar om afgelast te worden. Gelijk ook achter het scherm alles mooi zuiver gemaakt en in de menie gezet. Toch al een heel ander zicht en goed voor de motivatie![]()
ps. je hebt 105 berichten

Good job!! Ik ga je proberen na te doenHoppa! achterscherm is klaar om afgelast te worden. Gelijk ook achter het scherm alles mooi zuiver gemaakt en in de menie gezet. Toch al een heel ander zicht en goed voor de motivatie![]()
Enkel volgt het onderste scherm de lijn van het bovenste niet. ik hoop dat dit goed komt met de lasclips...Good job!! Ik ga je proberen na te doenHoppa! achterscherm is klaar om afgelast te worden. Gelijk ook achter het scherm alles mooi zuiver gemaakt en in de menie gezet. Toch al een heel ander zicht en goed voor de motivatie![]()
Zit alleen te twijfelen of ik het achterscherm ook ga vervangen, vind dat ding verrekte duur
Ga binnenkort die 2 zij onder schermen bestellen en ga ik die delen eruit halen op m'n giuul en kijk ik dat even verder.
ps. je hebt 105 berichtenwel toepasselijk...

de clipsen zijn echt handig. het lood is ondertussen ook aangekomen maar eerst de grote werken, afwerking is voor laterNice!ik ga zowel die klips als die cleco's is proberen. lijkt me beide super handig!
vergeet niet eerst een primer oid erop te zetten voordat je de plamuur er tegenaan zet!![]()

Stilletjes aan. heb helaas niet veel tijd met de verbouwingenSow dat begint al lekker op te schieten!![]()

hmm dat moet ik dan eens bekijken. de andere kant ging makkelijk hier en daar wat aanpassen en vastzetten..;heb je het bovenste deel van het achterscherm niet iets te ver naar buiten gezet toen het achterpaneel erin ging? je hebt ook iets aan de boden gelast, dus wellicht daar iets verder naar buiten gekomen?
het "moet" passen, ik heb exact de zelfde reparatie delen gebruikt, zie P 1 van mijn topic, en dat paste behoorlijk goed..
Plaatwerken is voornamelijk passen, en heel weinig lassen..
Groet,
JC