Dat gaat inmiddels prima!Hij denkt "Hoe moet ik nu dubbel clutchen met een automaat als ik terugschakel voor de bocht???"...

da's goed te horen, dus jouw eigen governor werkt inmiddels ook weer

Ben net nog ff aan het proberen geweest met wat andere curves in mn ontsteking en heb de setting gebruikt die GiuliaBianca(o?) ook met zn 2liter blokkie gebruikt, en daar draait ie behoorlijk mooi mee, t is natuurlijk allemaal op gehoor en gevoel, nog niks gemeten. Ik zag n.l. dat er inmiddels allemaal scheurtjes in de inlaatrubbers zitten, en de carbs zijn denk ik ook vies, dus ga iig even een revisiesetje voor de carbs, en nieuwe inlaatrubbers bestellen, of even bij tuynder halen als die het hebben liggen Als dat erop zit kan ik m eens serieus gaan proberen af te stellen en ben erg benieuwd, want t voelt in principe wel alsof t een redelijk krachtig blok is, in ieder geval slaan de achterwielen op asfalt nog wel even door bij stevig accelereren en doorschakelen naar zn twee, hehehe

Ook de bak is in goede staat en kraakt absoluut niet bij terugschakelen naar 2 en 1, dus ben er steeds blijer mee