di jul 25, 2017 14:45
Benna is in eenieders gedachten verankerd en in eenieders hart gesloten. Daar verandert geen fotomeneer/mevrouw iets aan. "Gewoon doorgaan"(Barry Stevens), en de verdere avonturen van Benna en haar Vastbesloten Vertroetelaar illustreren met/dmv een andere optie.
Persoonlijk zou ik van dat tientje per jaar ook niet direct sjagrijnig worden (in tegendeel, kruisdol werd je idd van die reclame), maar dan krijg je vast weer PayPal of creditcard maar beide heb ik niet en daarvoor ben ik ook te old-skool.
Blijven topic'en man ! Wij willen allemaal weten (toch ?) hoe Benna de komende tijd evolueert tot een Patinavolle PrimaDonna, voor zover ze dat al niet is, natuurlijk. Ik persoonlijk wordt warm van de gedachte van een Benna zoals ze voor het oog nu is, maar alle kroepoek vervangen door fris metaal, kek (ver)laag(d) onderstelleke (met de voor de straat ó zo lekkere Bilstein's B6) en een intimiderend-luid, flink gekieteld Nord blokkie.
Doet me denken aan een Kadett Coupé, die ik eens op de Nordschleife zag: matzwart gerold, battle-scars, velgen vól curb-kleuntjes, maar een brandschone motorruimte met een kakelverse Randlinger motor. De man vrat er zo ongeveer het hele deelnemersveld mee op.