Ik doe mee de 18e, met zo'n budget zwalkbak van duitse makelij.
Volgens mij wordt er niet gecontroleerd of je ook echt oud student bent, dus wie er zin heeft om 4 x 45 minuten te racen voor 130 euro schrijf je in op www.circuitdag.nl !
Ja, de 18e zijn wij ook van de partij geloof ik (toch?) als de auto het overleeftJAAA Circuitdag!!! De beste herinnering aan m'n hele HTS tijd![]()
Ik doe mee de 18e, met zo'n budget zwalkbak van duitse makelij.
Volgens mij wordt er niet gecontroleerd of je ook echt oud student bent, dus wie er zin heeft om 4 x 45 minuten te racen voor 130 euro schrijf je in op www.circuitdag.nl !
Dat moet je dus niet doen, hierdoor verzet je de middenstand van het stuur en ga je de maximale uitslag vanuit midden naar max links en vanuit midden naar max links veranderen. Dus stuur netjes laten staan (of terug zetten) en rechtuitstand afstellen met je stuurstangen.Ik heb trouwens net nog even een stuurwieltrekkertje gefabriceerd om het o zo vastzittende stuur los te kunnen halen om het één tandje te verzetten zodat het weer in de midden stand staat. Daarna wordt er pas uitgelijnd.
Had ik al aan gedacht, we hebben de middenstand van de stuuras gecheckt door helemaal links en helemaal rechts te draaien en daar het midden van te pakken. Dan staat het stuur dus scheef, dit is gekomen toen Yuri het stuur een keer vervangen had en 'm toen per ongeluk een tandje verkeerd had teruggezet. Toen hij dat wilde corrigeren zat het stuur al ramvast en lukte het niet meer om 'm met de hand los te krijgen.Dat moet je dus niet doen, hierdoor verzet je de middenstand van het stuur en ga je de maximale uitslag vanuit midden naar max links en vanuit midden naar max links veranderen. Dus stuur netjes laten staan (of terug zetten) en rechtuitstand afstellen met je stuurstangen.Ik heb trouwens net nog even een stuurwieltrekkertje gefabriceerd om het o zo vastzittende stuur los te kunnen halen om het één tandje te verzetten zodat het weer in de midden stand staat. Daarna wordt er pas uitgelijnd.
Wordt ie wel lekker stabiel van, maar wringt ook een hoop meer en zorgt voor extra onderstuur.FF doorbijten
stel per kant ongeveer 3-5 mm toespoor, dan is je 75 lekker stabiel bij het inremmen etc.