[je bent toch wel rap van tong?? Meteen antwoorden "omdat je erop staat, doe maar.. maar of ik kijk hangt af van je inzet !"

Heb je me mooi tuk Dré.

[je bent toch wel rap van tong?? Meteen antwoorden "omdat je erop staat, doe maar.. maar of ik kijk hangt af van je inzet !"
Zo. Dat gaat snel zeg.Dit is goed nieuws
. Gaat de zuster ook mee?
![]()
Ouwe man ook ?
Ja, wat denk je nu zelf dat het antwoord is?!HULDE!
Nietsvermoedend laat ik dit forum met het mooie weer (en familieverplichtingen) een weekend links liggen en "ineens" is Alessandro al weer thuis. Dat moet wel een heerlijk gevoel zijn, tof voor je!
Is die vraag over die ouwe nou onbeantwoord gebleven?![]()
Ouwe man ook ?
Dat ze nu naast die vitrine kast met die alfa miniaturen op je slaapkamer staat.HULDE!
Nietsvermoedend laat ik dit forum met het mooie weer (en familieverplichtingen) een weekend links liggen en "ineens" is Alessandro al weer thuis. Dat moet wel een heerlijk gevoel zijn, tof voor je!
Ja, wat denk je nu zelf dat het antwoord is?!Zo. Dat gaat snel zeg.Dit is goed nieuws
![]()
Tsja... ik weet niet meer wat ik moet denken, de zuster is immers ook in het ziekenhuis geblevenJa, wat denk je nu zelf dat het antwoord is?!HULDE!
Ouwe man ook ?