komt goed, de hobbybrander ligt al klaardan is heet stoken de enige goede optie (castorstangen dan he).. in de bankschroef en je sleutel verlengen met een stuk pijp... sterkte

komt goed, de hobbybrander ligt al klaardan is heet stoken de enige goede optie (castorstangen dan he).. in de bankschroef en je sleutel verlengen met een stuk pijp... sterkte
Heb je hiermee niet gelijk de verklaring te pakken? (als je maar één kant verlaagt, zal de auto toch niet z'n maximale verlaging halen, de wieldruk op de andere kant zal nu wel iets groter zijn en zo.Ik schat een cm of 2,5 en dat snap ik niet helemaal. Geen ramp overigens, het is op zich laag genoeg. Keurig de veerverstellers naar beneden gedraaid tot de klemveer helemaal opgesloten zit (hmm, dat is ook vrijwel het einde van het verstelbereik). Helaas is het materiaal van de verstelringen (aluminium) nogal gevoelig voor kerven, dus eigenlijk ziet het er al niet meer zo fraai uit. Maar het zou wat, want rijden moet het ding! In de loop van de week de andere kant afmaken,
Daar heb je gelijk in, maar hij had meer moeten zakken in principe. Ach, met die zware V6 zakt-ie vanzelf wel inHeb je hiermee niet gelijk de verklaring te pakken? (als je maar één kant verlaagt, zal de auto toch niet z'n maximale verlaging halen, de wieldruk op de andere kant zal nu wel iets groter zijn en zo.Ik schat een cm of 2,5 en dat snap ik niet helemaal. Geen ramp overigens, het is op zich laag genoeg. Keurig de veerverstellers naar beneden gedraaid tot de klemveer helemaal opgesloten zit (hmm, dat is ook vrijwel het einde van het verstelbereik). Helaas is het materiaal van de verstelringen (aluminium) nogal gevoelig voor kerven, dus eigenlijk ziet het er al niet meer zo fraai uit. Maar het zou wat, want rijden moet het ding! In de loop van de week de andere kant afmaken,)
Nat is precies hetzelfde als droog hoor... alleen ligt "de grens" wat dichterbij...Dit gaat op nat nog interessant worden