Is het ongeluk zelf niet gefilmd dan ? Dacht dat Aernoudt die camera ingebouwd had ?Nu dan maar een filmpje lijkt me.![]()
Rondje achter mijn 75. Niet lachen, was rondje 7 ooit in een 75 op de ring. Mijn grootste hobby op dat moment was het missen van de Apex. Ik deed echt mijn best, maar soms kreeg ik de auto niet ingestuurd. Te weinig spierballen voor een mannenauto zonder stuurbekrachtiging.![]()
http://www.75V6.nl/75_150407_low.wmv
Onze camera's draaien niet altijd mee.Is het ongeluk zelf niet gefilmd dan ? Dacht dat Aernoudt die camera ingebouwd had ?
Wat voor controle heb je daar dan ?had ? :roll Zo soms even voor een rondje of twee achter elkaar aan en dan weer opbergen voordat je per ongeluk een controle krijgt. De rest van de tijd staat hij dus gewoon uit / niet aangesloten.Toen dus ook.
Wat voor controle heb je daar dan ?Zo soms even voor een rondje of twee achter elkaar aan en dan weer opbergen voordat je per ongeluk een controle krijgt. De rest van de tijd staat hij dus gewoon uit / niet aangesloten.Toen dus ook.had ?
Klopt.Waarschijnlijk mag je er niet filmen?
Daar wordt echt behoorlijk op gecontroleerd. Baanverbod als gevolg indien je gepakt wordt......
Wat voor controle heb je daar dan ?Lijkt me stug dat ze controleren op camera's ?
kan wezen, maar die zetten de oude gewoon in de schuur, en vergeten hem.. Benieuwd wat daar nog staat aan mooi/zeldzaam spul overigens...de gemiddelde oliesjeik wisselt nog minder vaak van auto.
Daar wordt echt behoorlijk op gecontroleerd. Baanverbod als gevolg indien je gepakt wordt...
Zelfs dat werkt dus niet meer.Ik vraag heel verstandig als ik Aernoudt zie: Gôh kerel waar rij je tegenwoordig in behalve die Citroen dan??
Thanks Kees.Feli Robert![]()