is al weer heel wat jaren terug, vlg mij gewoon bdp 1e cil bepaalt/gemeten, en op merktekens gezet..Hoe heb je deze Uitgeklokt? Op hoeveel graden LC heb je deze gezet? En belangrijker nog, met welke turbo?Heb op zowel in, als uitlaat, de 2.0 Nord nokkenassen zitten..spoelt echt beter dan orgineel.. en je kunt het met je managementvtoch bij regelen..![]()
heb op mijn 75T een garrett GT2860RS ballbearing tuurbo, en op mijn Alfetta een TD04HL 12 of 13t, maar dan bewerkt en met speciaal gepuntfreesd schoepenwiel uitgevoerd.. ( door Rolf ter Stege)
