Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

Re: Alfa 75 1.8 turbo EFIgnition

ma jun 22, 2026 00:14

Heb op zowel in, als uitlaat, de 2.0 Nord nokkenassen zitten..spoelt echt beter dan orgineel.. en je kunt het met je managementvtoch bij regelen..😉
Hoe heb je deze Uitgeklokt? Op hoeveel graden LC heb je deze gezet? En belangrijker nog, met welke turbo?
is al weer heel wat jaren terug, vlg mij gewoon bdp 1e cil bepaalt/gemeten, en op merktekens gezet..

heb op mijn 75T een garrett GT2860RS ballbearing tuurbo, en op mijn Alfetta een TD04HL 12 of 13t, maar dan bewerkt en met speciaal gepuntfreesd schoepenwiel uitgevoerd.. ( door Rolf ter Stege)
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 '70
Berlina 1750 TS '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
33SW 1.7ie '94
155 3.1 Savali 1994

vw spijlbus '64 variant '72 T5 2006
scarb 5082

Terug naar “Projecten”