Surprise.... NOT !!!
Inderdaad, de zwarte (ex-yuri, ex- Ramses) en rode 75 (ex-AB) gaan naar AB en de ex-AB 156 3.0 V6 (met schade) komt vrijdag naar Tilburg.
Ze zal netjes worden opgeknapt met een mooie nieuwe voorbumper en velg (+ wat andere zaken

) en is daarna universeel inzetbaar op de ring of waar dan ook.
Regen of hitte. De GTA mag dan eindelijk echt met pensioen, de 156 kan altijd mee naar de ring, wat het weer ook brengt.
Eigenlijk was dit al min of meer duidelijk voor zondag, al wilde geen van beide dit nog hardop uitspreken. Ik wilde absoluut geproeft hebben aan een goede 75 op de ring. En hoewel het niet mijn ideale auto voor mijn soort van autosport hobby is, ben ik toch wel verliefd geworden op beide 75's. Vooral de zondagmiddag heb ik genoten van het rijden in de 75 met RS onderstel. Het is even wennen maar heeft absoluut een hoge "fun faktor". De spierpijn en het vermoeide lichaam even daarbuiten gelaten.
Vandaag met de zwarte 75 even langs Petje75 gereden en toen neergezet bij Wouters voor een verse APK voordat ze naar AB gaat. En ook die rijdt fantastisch en ziet er ZO LEKKER uit. Echt een hele mooie.
Die blijft bij AB om lekker te toeren, en moet ze ooit weg, dan gewoon weer naar Tilburg.
En als de ruimte er eerder komt, dan staat er alsnog een mooie 75 V6 in Tilburg, naast de 147 en de 156.
Daarbij, we kunnen zo af en toen rondjes ring doen in elkaars auto (nostalgie enzo). Denk dat we elkaar daar nog wel tegenkomen.
De donor motor 3.3 Savali (ex Jeroen Boer) moet nog worden afgebouwd. Onderblok was al af, de koppen moeten nog gedaan worden. T.z.t. kijk ik wel wat ik daarmee doe.