dat is een plan waar ik ook wel eens meer van wil weten of me in verdiepen wat er allemaal voor nodig is......@Rob: 155 ombouwen naar 3 liter is dat je plan ?
Nee, dat is al vaak genoeg gedaan, ook maar 24v is niet bijzonder meer, k zat meer te denken aan een 2.8TB@Rob: 155 ombouwen naar 3 liter is dat je plan ?
Ik weet niet of je al lid bent op www.artc155.nl maar op het forum kan je heel veel erover vinden, bijvoorbeeld ook dat je een 2.5v6 155 als basis moet hebben (anders moet je em laten omkeuren bij de RDW). Maar daarna past er vrijwel elke V6 in die je wilt, van 2.5 12v tot 3.7 24vdat is een plan waar ik ook wel eens meer van wil weten of me in verdiepen wat er allemaal voor nodig is......@Rob: 155 ombouwen naar 3 liter is dat je plan ?![]()
heb straks een 155 en een 3.0 v6 12 over
Is het belangrijk of iets al gedaan is ? Wat vind je lekker rijden lijkt mij belangrijkerNee, dat is al vaak genoeg gedaan, ook maar 24v is niet bijzonder meer, k zat meer te denken aan een 2.8TB@Rob: 155 ombouwen naar 3 liter is dat je plan ?Ik heb al een hoop informatie, ik weet wat ik nodig heb, nu nog de tijd en het geld
...
Zie PBIs het belangrijk of iets al gedaan is ? Wat vind je lekker rijden lijkt mij belangrijkerNee, dat is al vaak genoeg gedaan, ook maar 24v is niet bijzonder meer, k zat meer te denken aan een 2.8TB@Rob: 155 ombouwen naar 3 liter is dat je plan ?Ik heb al een hoop informatie, ik weet wat ik nodig heb, nu nog de tijd en het geld
...
Tenzij je een STW hebt likt mij het ondertsel van een 155 wat minder geschikt voor zoveel koppel en pk's ...
(Draagarm constructie van een standaard 156 is op dat punt een stuk verder ontwikkeld in vegelijking tot de 155)
Maar: we zien je ombouw verhaal graag tegemoet
Dat was ook de bedoeling afgelopen week-end, helaas werd dat wreed verstoord door een stel Oostblok figuren...Filmpje ff bekeken;Mooie sounds beiden! Mochten jullie nog eens treintje rijden daar, zet wat gasten met camera's op 'uitlaatgeluidstrategische' punten...Lijkt me geweldig om deze tegen mekaar op te horen joelen bergie op....
![]()
Grtz,fRank