Waar heb je dat spul gekocht? Ik heb via een clubgenoot (145/6 club) het één en ander weten te bemachtigen maar hier in de buurt is toch weinig verkrijgbaar van Autoglym? Overigens (even off-topic) heb ik na Mequiars een fles Turtle wax extreme (nanotech) gekocht die veel beter beviel dan Mequiars, nu was ik eigenlijk rond aan het kijken voor een "nieuw" product waardoor ik uit kwam op autoglym. Het schijn super spul te zijn.Poetstijd!
Setje poets en schoonmaakmiddelen gekocht voor m'n auto van AutoGlym, kreeg er zelf een gratis AutoStyle boek bij
Heb er net even goed op gelet of de veerpootbrug z'n werk doet en dat doet hij! Je hebt hier vlakbij een drempel waar je schuin op moet rijden, omdat hij in een bocht ligt, hier merk je echt dat de auto een stuk stijver is aan de voorkant.
Heb een tijdje terug nog injectoren reiniger van Valvoline in m'n tank gegooid en dat werkt ook goed. Hij danst onderin niet meer zo bij het stationair lopen, als hij koud is stottert hij niet meer met optrekken en tussen de 2500-3000 rpm is het 'rauwe' geluid weg. Ook weer in orde
Nu weer verder met poetsen!
Toch merk je de aanwezigheid van een VPB goed, vooral als je het klaverblad in rijdt met meer snelheid dan de maximaal toegestane!Gister een stukje gereden met m'n bella, m'n andere bella (vriendin) zat erbij, dus kon niet op het gas en heftig door de bochten
Wat we wel opviel was bij het schuin de drempels oprijden en normaal rijgedrag dat de auto wat stijver lijkt. Echt goed meetbaar is het niet, het blijft een psychische aangelegenheid of je het beter vindt of niet.
Voor mijn gevoel werkt de veerpootbrug, dus hij doet z'n werk
Klopt ja, heb net even in m'n originele 33 QV folder gekeken, en daar loopt het kapje ook door. Misschien maar is op zoek gaan naar een heel kapje. Ik rook namelijk niet, dus heb dat gedeelte ook niet nodig. Dus als iemand nog zo'n kapje heeft, hoor ik het graag?!origineel loopt het kapje over de hele breedte van de console, ook voor de aansteker langs. Maargoed, als ik jouw 33 zie begint het 33-gevoel weer te komen!