Inderdaad, en dat bereik je niet met een hoog topvermogen, maar eerder met een breed koppel bereik.Belangrijkste is dat ie nu lekker loopt, goed aan het gas hangt en lekker klinkt.
Inderdaad, en dat bereik je niet met een hoog topvermogen, maar eerder met een breed koppel bereik.Belangrijkste is dat ie nu lekker loopt, goed aan het gas hangt en lekker klinkt.
Merci !...
Leuk geluidje, mooie bak, veel vermogen, wat wil je nog meer
Keep up the good work
Als ik 10.000km met deze set remschijven haal, stuur ik een grote bos bloemen naar Tarox !...
die had een kamaraad van me ook onder zijn impreza maar die trokken binnen 10000 km krom ook al had hij er ferodo 2500 op zitten ...
heb er nog geen tiende van op mijn naam staanAls ik 10.000km met deze set remschijven haal, stuur ik een grote bos bloemen naar Tarox !...
die had een kamaraad van me ook onder zijn impreza maar die trokken binnen 10000 km krom ook al had hij er ferodo 2500 op zitten ...![]()
Da's een goede 450 rondjes Nurburgring
Bijna: kom 7 PK en wat koppel te kort tov de 3.2180kW, da's 240-250pk toch? Zijn serieuze getallen, komt overeen met de "standaard" GTA!
Ga binnenkort ook maar eens een afspraak bij Beek maken, ben wel benieuwd wat mijn TS nu doet na wat (simpele) aanpassingen.
heb er nog geen tiende van op mijn naam staan...
heb er nog geen tiende van op mijn naam staan...maar als de 33 klaar is komt daar rap verandering in hahahahaha
Ik weet niet of ik bij ritten aanwezig kan zijn, waarschijnlijk koop ik deze zomer geen auto (aangezien ik dan nog steeds in Finland woon officieel, k kom pas in feb2008 terug). Maar zou graag je auto eens irl bekijken.Bijna: kom 7 PK en wat koppel te kort tov de 3.2180kW, da's 240-250pk toch? Zijn serieuze getallen, komt overeen met de "standaard" GTA!
Ga binnenkort ook maar eens een afspraak bij Beek maken, ben wel benieuwd wat mijn TS nu doet na wat (simpele) aanpassingen.![]()
Maar: rijdt prima, hangt lekker aan het gas en met het Q2 systeem kun je ook vol uitaccellereren op hobbelige Limburgse/Belgische wegen![]()
@Rob: zeker op de NurburgringKom ook naar de Branato rit, verder weet ik nog niet welke aktiviteiten van de SCARB (ook ivm Augustus naar de Alpen met de auto (en nog een zwarte 147GTA
))