@ giulia-tom: Ik snap wat je bedoeld over die stijfheid, maar ik merk het wel dat er nu een veerpootbrug op zit, zeker als ik hier de drempel schuin op rijdt. Dus het doel is bereikt: voor mijn gevoel werkt het

Of het nou echt werkt weet ik niet, zal lastig meetbaar zijn. Maar nieuwe spullen op je auto schroeven is en blijft leuk, ook al heeft het weinig tot geen nut.
@ funkyflex: je mag het jammer vinden van de gaten in de deuren. Ik vind het zelf ook jammer, de gaten zaten namelijk al in de deur. Met een beetje creativiteit moeten 10cm speakers wel in de originele gaten te krijgen zijn, misschien ga ik nog is op zoek naar deurpanelen zonder gaten. M'n hoedenplank zit al vol genoeg met speakers (6 stuks) en er komt nog een subwooferkast aan, dan is het wel voldoende aan speakers
M'n handen jeuken echt als het om m'n auto gaat, maar m'n budget houdt me tegen. De eerstvolgende stap is banden voor m'n Ronals en de Ronals eronder, want ik ben de wieldoppen zat.
Daarna ga ik meters plaatsen voor de oliedruk en olietemperatuur of ik koop een bougiekabelset van Magnecor. Maar even afwegen wat ik als eerste wil hebben, misschien wordt het wel wat meer werken en kan ik beide doen