Zo, dat hebben we ook weer overleefd!
Helaasch amper foto's vandaag, maar lekker wel gereden. Na een reis van 4 uur en 1 kwartier (Eindhoven-Zandvoort. Nog nooit zoveel file op de A2 gezien)) kon ik vrijwel meteen de baan op. De eerste heat hadden we al gemist. Ach, niet getreurd, dacht ik, want de vorige keer was het na 3x45 minuten ook al Schluss.
En het ging lekker! De auto is merkbaar lichter en sneller, en de remmen zijn écht verbeterd. De gouden formule is dus (blijkbaar) originele schijven voor, Pagid rood blokken, ATE blauwe remvloiestof (en geforceerde schijfkoeling

) Als ze koud zijn remmen die Pagids voor gene ene meter, maar na 1 rondje verandert dat als bij toverslag en kun je er goed van op aan. Flinke, consistente en stabiel vertraging

Met dank aan Rob van Mascotte Zuid in Eindhoven voor de tip (ik weet nu waar ik voor al mijn remmenspul heen ga!)
Hoe nu verder? Als volgt:
* Morgen verloopt de keuring van de racer
* Morgen krijg ik voor 99% zeker een 2e plek in de garage bij mijn appartementencomplex
Tel deze twee bij elkaar op, en weet dat ik weinig tijd meer zal hebben om met de racer op straat te rijden, en daar is de conclusie: de racer wordt een 'echte'. Ik ga hem schorsen, en verder aanpassen dan de APK toestaat (dus geen gemauw meer over kentekenplaatverlichting, achterruitverwarming enzovoorts). En omdat-ie geschorst is, vreet-ie geen brood meer (best een duur geintje, om een auto in belasting en verzekering te hebben die je vrijwel nooit gebruikt

) en dat uitgespaarde geld gebruik ik dan wel om transport naar de circuitdagen te betalen. Zo vaak is dat nou ook weer niet.
Ik ga het wel missen, om geen V6 op de openbare weg meer te hebben, maar dat zal me dan wel motiveren om ook aan de sleeper te beginnen en die alvast als drieliter op de weg te krijgen (ja, goed, die gaat dan wel weer brood vreten, maar wie dan leeft, wie dan zorgt

)