\Ik vind je foto's prachtig.Hopelijk kunnen jullie van de V6 plaatjes genieten
Tjerry
Zou ik ze eventueel mogen gebruiken in lesmateriaal?
Ik doe dat met bronvermelding.
\Ik vind je foto's prachtig.Hopelijk kunnen jullie van de V6 plaatjes genieten
Tjerry
Prima\Ik vind je foto's prachtig.Hopelijk kunnen jullie van de V6 plaatjes genieten
Tjerry
Zou ik ze eventueel mogen gebruiken in lesmateriaal?
Ik doe dat met bronvermelding.
Elf competition elke 20.000 Km. Klepstoters, veren en de hele bende gaat er nieuw in. Moet er niet aan denken als er één over 10.000 herrie gaat maken. Honen hoe dat gedaan is zou ik moeten navragen. Het afdrukje waar de zuiger stopt (zichtbaar) is niet meetbaar.Voor de kmstand ziet het er nog heel netjes uit. Wat voor olie gebruik je en hoe vaak wissel je? Overigens, je klepstoters op de eerste foto zie je al wel sporen op van de nokkenassen. Ik ga er van uit dat daar nieuwe voor worden gebruikt? Cylinderbussen gaan met de flex-hoon gedaan worden?
Ik denk dat een volgende probleemloze 323.000 km de aanleiding is ! Ziet er goed uit Tjerry ! Hou je jouw carrosserie ook in de gaten? Heb al veel horror foto's van 156's hier voorbij zien komen....Heel mooi, al die positieve berichten/ foto's.... maar wat is/ was dan de aanleiding om tot revisie over te gaan????
Hij tikte blijkbaar niet.... olieverbruik dan?
PreciesIk denk dat een volgende probleemloze 323.000 km de aanleiding is ! Ziet er goed uit Tjerry ! Hou je jouw carrosserie ook in de gaten? Heb al veel horror foto's van 156's hier voorbij zien komen....Heel mooi, al die positieve berichten/ foto's.... maar wat is/ was dan de aanleiding om tot revisie over te gaan????
Hij tikte blijkbaar niet.... olieverbruik dan?
Deze garage heeft vele specials in onderhoud. En het blijft in de familie. Als je goed kijkt zie je tussenkoelers van een Alfa 164.ff vraagje: Wat is dat voor snel ding wat onder de 156 staat op de foto? Ziet er heftig uit!!!!