Inderdaad. Nu mag jij de rode 75 op tape zetten, en dan met mij als bestuurder.Yep ! (de digitale spullen ook in omgedraaide rol
)

Voorbeeld: Filmpje!!!

Inderdaad. Nu mag jij de rode 75 op tape zetten, en dan met mij als bestuurder.Yep ! (de digitale spullen ook in omgedraaide rol
)
FIAT !!!!Gelukkig wel weer een Alfa Aernoudt !![]()
(gniffel)
EDIT: Laatste keer dat ik dit geintje maak. Kon het deze keer niet laten.
Zeker !Gelukkig wel weer een Alfa Aernoudt !
Proficiat met deze mooie V6
Ssssssttttt.Leuk filmpje !![]()
Maar is een 147 ook niet een beetje een Fiat ?
Ik zit hem zelf ook nog terug te kijken. Rondje twee staat echt in het teken van de lastige "in de weg rij" Porsche's.Inderdaad. Nu mag jij de rode 75 op tape zetten, en dan met mij als bestuurder.Yep ! (de digitale spullen ook in omgedraaide rol
)
![]()
Voorbeeld: Filmpje!!!
Grens opzoeken zonder helm, rolkooi etc. ligt niet in mijn manier van rijden.. Ben wat dat aangaat wellicht wel een watjeKlopt daar heb je ook gelijk in, maar weet hoe het gaat heb met de T5R daar ook wel eens gereden zonder helm en stiekum ga je dan toch de grens opzoeken, al zou ik eigenlijk beter moeten weten
Haha, klopt. De buurvrouw vroeg steeds "doen we nu een helmrondje?" De teleurstelling was van haar gezicht te lezen als ik dan zei dat het weer een rustig film rondje zou worden.Leuk filmpje![]()
![]()
Waar is dit mee gefilmd? Digitale camera? Aangezien er niet gefilmd mag worden.....
Heb alleen rondje 1 gekeken, jullie rijden leuk tempo maar op de 1 of andere manier zie ik de 75 geen moment glibberen of glijden dus het lijkt wel erg safe![]()
Had Aernoudt zijn verhalen kennende wat meer "op de limiet" verwacht vandaar.........
Maarre beter zo als platrijden natuurlijk
He das de 156 waar ik over na aan het denken wasHi,
Een paar foto'tjes:
...
Rondjes rijden achter AB lijkt een behoorlijke hobby te worden. Het wordt tijd dat hij die taak overneemt. Of ik draai de camera om en film tegelijkertijd naar achteren. Ook leuk.