Zit alleen met een geld kwestie (max 400 euro das pas lowbudget

Nou, voor 400 euro is met een beetje mazzel nog wel een TS ergens vandaan te toveren hoor... voor dat geld heb ik zelfs al een keer een rijdende 2.5 Milano opgehaald (akkoord, niet gekeurd en ook niet te keuren zo rot, maar toch). Stuur anders eens een pb-tje naar Roest, die heeft een 1.8 met keuring tot april in de aanbieding! Heb je meteen wat reserve-onderdelen voor je eigen auto, altijd handig (al was het maar een deurhandgreep die NIET stuk is, of een strak hemeltje).7 April das voor ex HTS-A studenten als ik het niet mis heb. Ik ga het 18 April weer proberen dan is het voor de huidige studenten circuitdag.
Zit alleen met een geld kwestie (max 400 euro das pas lowbudget) dus misschien een goedkope 75 1.8 tegen komen met geluk anders wordt het maar weer een sierra 2.0i ben ik bang
Thomas: je hebt (of krijgt nog) pb geloof ik (over mijn commissie worden we het allemaal wel eensJa klopt ik had me even vergist in de datum. Ik ga dus woensdag de 19de. Maar Yuri is dat 7 april die dag met toerwagen klasse en formula klasse of zo iets?? Ik vond het nogal vaag allemaal. Heb liever ook een 75 zal kijken wat ik kan doen ff overleggen met m'n team maat
Nee joh, ik heb die andere stukjes kabelboom toch nog? En ik heb nog een complete bonus-kabelboom voor een Jetronic V6. En misschien komt er nog wel een rijdende V6 bij voor weinig, dat scheelt weer sleutelen heYuri,......wat lees ik nuuu.
Wil je die rode V6 weer dopenHebben we net 2 wkn geleden die kabelboom eruit gesnukt
![]()
Ik heb 'm nog liggen hoor, nog niets mee gedaan.Dussss......dan zoek ik wel weer een andere
.
Lex.
Klein wereldje heIk heb een aabtal jaar geleden een oude 75 TS gekocht van een student. Auto was de grindbak ingereden op een HTS circuitdag en op zijn dak of zij beland (volgens mij) Er stond volgens mij een amrikaanse klassieker in de garage *Pickup ofzo)
Ik heb er toen dacht ik 500 gukden voor betaald, zonder interieur ed, zal me niks verbazen als het om dezelfde 75 gaat.
75 reed nog best goed, maar was bij nader inzien te rot en heb hem maar gesloopt, complete motor ed ging weg voor 600 en dan de rest nog dus geen verlies opgemaakt
Nee, van El Camino. Die 75 stond bij zijn ouderlijk huis gruwelijk in de weg te staan. Hadden we geweten dat jij hem wou hebben, hadden we hem wel van Zandvoort naar je toegeleept die vrijdagavond. Had ook weer gescheeld.Had ik hem van jou gekocht Yuri?