Das snel, maar rijden wandelen, lopen of zelfs kruipen gaat dus niet lukken.
Men kleppendeksel is klaar en bloeimooi zo niet goddelijk geworden.

Dus setje is dus nu helemaal naar de kl#te?Hey kerel
Men kleppendeksel is klaar en bloeimooi zo niet goddelijk geworden.![]()
@ Dre;Leg ik je nog wel eens piekfijn uit.Snap er niks van,
maar veel belangrijker is dat je weer terug bent!
Mooi man rustig aan en die GTV wacht wel effe...
Dat kun je wel zeggen TS16V!!Als je met al die medische en technische termen loopt te gooien klinkt het hasst alsof je een soort Robocop bent geworden![]()
Gelukkig lijkt het weer de goede kant op te gaan en kun je binnenkort weer verder met je superproject!
Sterkte met het herstel!
dan was je net als ik
Ja Wendola, ik weet dat ik maar een rug heb en in het verleden dacht ik dat ik alles kon.
Niets was te zwaar. Maar daar denk ik nu toch heel anders over. Dat geldt trouwens voor iedereen.
Gezondheid gaat inderdaad voor alles.Daarna; Alfa Romeo
Met het setje kun je nog zeker 3 kleppendeksels, 2 chroombumpers en een chroom alfagrill mee bewerken.Dus setje is dus nu helemaal naar de kl#te?Hey kerel
Men kleppendeksel is klaar en bloeimooi zo niet goddelijk geworden.![]()
![]()
Mag je hebben.Mail maar even een fotootje, mag je hier plaatsen ( voor deze keer
). Ik heb de deelnemerslijst van t Mecc even doorgelopen maar Hato stond er niet bij. Kijk maar of er nog een andere firma staat anders houdt t ff op.
Een man en man een woord een woord.@ Wendola; ja ik stond ermee op en ging ermee naar bed.![]()
@ Alfetta owner; Ik wil dat setje terug!!Maar ik ben blij dat ie weer mooi glimt.
Nu je hebt kunnen oefenen breng ik je nog wel drie kleppendeksels.![]()
![]()