
Kijken is leuk: zelf proberen leuker (en leerzamer

Je levert er eigenlijk geen comfort voor in, want het werkt enkel in bochten, niet/nauwelijk als je gewoon rechtdoor rijdtThanks, ik ga peter wel ff mailen (k woon in NL 15min bij DPT vandaag)
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel comfort je moet inleveren, kan je me daar (na montage) wat meer over vertellen? Mn vriendin moet er namelijk ook in rijden
Ben heel benieuwd Aernoudt, heb je hem er toch eerder inzitten dan ik
Je bevindingen zijn ongeveer gelijk met die op www.alfaowner.com daar zijn ze helemaal wild van het Q2 diff (een paar italianen sturen ze de halve wereld rond omdat iedereen ze wil hebben, maar de dealers flinke levertijden hebben).Ben heel benieuwd Aernoudt, heb je hem er toch eerder inzitten dan ikSnelle jongens, die verkopers
![]()
Lijkt er zelfs op een primeur voor NL te hebben
De eerste paar kilometer zijn gereden. (Kom net uit mijn werk, auto omgeruild)
Straks weer verder rijden
Merkbaar beter uitaccellereren van rotonde's bijvoorbeeld. Nog steeds wat wielspin als je echt volgas blijft houden.
(met het quaife sperr diff in 'een eerdere' auto had ik dat niet; maar de motor daarin had veel minder koppel dan de 3 liter V6 dus dat geeft een vertekend beeld)
Stuur is een nu rustig met gasgeven, tot het moment dat 1 wiel toch weer iets gaat spinnen, dan trekt het stuur toch weer wat, maar wat gedempt (lees: iets minder heftig dan zonder het sper).
Kortom: aanrader !
Ik was je idd al een paar keer tegengekomenDat bedoel: nog voor de eerste uitgeleverd worden, via het onderdelen kanaal al binnen en gemonteerd
![]()
Volgens mij vragen ze zich daar in Italie wel af hoe het kan dat er al tientallen Q2 diffs via het onderdel kanaal verkocht zijn (reserve/reparatie onderdelen), terwijl ze nieuw nog niet geleverd worden![]()
@Rob: ik zit ook op AO