@el camino: 8 juni, gelredome?

Rijdende buffer....
Als Yuri's remmen het echt laten afweten kan i daar zijn 75 achterin zetten ... dat geeft minder scahde en ongelukken.. én is goedkoper dan een vangrail...
Nou, misschien. Ik ben er een beetje overheen eigenlijk. Het is de laatste tijd toch aardig bergaf gegaan en vooral het laatste album was niet zoals ik gehoopt had. Dan ga ik toch liever weer een keer naar AC/DC of tientallen keren naar Peter Pan Speedrock ofzoleuk om dit allemaal te lezen! ik kom binnenkort zeker een keer kijken!
@el camino: 8 juni, gelredome?
Er reden zelfs 2 Corpsio's rond, rijdende chicanesTof dat je het allemaal nog op tijd af hebt gekregen Yuri! Mooi verhaal en gelukkig heel gehouden!
Maarre...wat deed die Scorpio op de baan???
Mooiste off topic antwoord dit jaar....
en over het jaren 80 muziekgebeuren: Metallica was toen idd nog vet, maar ik heb net eens eventjes uit sentiment 'Reign In Blood' van Slayer geluisterd. Dan kan Metallica wel inpakken...
Ik ook , maar dan wel om zo'n plaatjes te komen schietenIk krijg ook jeukals ik dit zie
Alleen het geluid van die snaredrum al
Ff doorzagen: dus jullie vinden St Anger niks?![]()
Grtz, fRank
Whaha, goeie, ik heb ook nog steeds geen radio in de Alfa! Yuri had er eens een daarvoor meegebracht, volgens mij van jou of een van je Zeelandse vrienden, die ligt nog op de plank. In El Camino zit wel een radio, vastelijmd op AM675 en met The Red Devils vast in de cassettespeler. In m'n peugeoke heb ik een radio/CD/MP3 zitten, om niet naar het tractorgeluid te hoeven luisteren...Mooie pics heren! Zie hoe die kont naar beneden wordt getrokken bij accelereren>stoer!
En nog ff off da topic: Die snare klinkt idd als een natte krant (zonder ondervel denk ik?) maar verder vind ik t schijfje wel 2000000000 x beter dan load/reload of hoe heet t allemaal...![]()
Grtz, fRank
Ps Elcamino: ikzelf heb helemaal geen muziek in de auto liggen>ik rijd Alfa v6....