Remco, van harte gecondoleerdDe Giulietta SW is helaas een poos terug al gesloopt. In de stalling was hij beschadigd en het zag er al niet naar uit dat ik er tijd voor zou hebben om hem af te maken en dan nog het gezeur met het kenteken erbij heeft mij toen doen besluiten er maar afstand van te doen.
Tegenwoordig stelt het omkeuren niet veel meer voor, heb al menig auto omgekeurd naar een andere motor sindsdien.![]()
V6 in een Giulietta heb ik ook gebouwd gehad, evenals in een '74er Alfetta sedan en een tweetal 75's.![]()
Elke keer als ik aan dit project denk wordt ik weer kwaad.Had zo'n leuke auto kunnen zijn.
ja inderderdaad daar zeg je wel iets zinnigs...........helemaal mee eensIk vind mensen/actie's die uitgaan van "het kan WÉL !!" uiterst prijzenswaardig. Loop al een tijdje te mijmeren hoe m'n Lancia Thema 8.32 om te bouwen (ik kan niet lassen..<grijns>) naar trazione posteriore, dan heb je toch de ultieme Italiaanse family & business gum-machine !?!? En/maar zonder regeltjes wordt het leven wel wat lastig. Er zijn zinnige, maar ook (veel te veel) onzinnige regeltjes (en veel mensen die daarmee hun boterham verdienen.. ), maar er zou wat mij betreft een zinnig regeltje moeten komen over onzinnige regeltjes...![]()
Anyway, je bent inmiddels niet toevallig verhuisd ??? Of wellicht die buren ???
Er is een 8.32 SW in Nederland, rijdt in de buurt van Zwolle, de eigenaar is heel actief op het Thema forum.Ik vind mensen/actie's die uitgaan van "het kan WÉL !!" uiterst prijzenswaardig. Loop al een tijdje te mijmeren hoe m'n Lancia Thema 8.32 om te bouwen (ik kan niet lassen..<grijns>) naar trazione posteriore, dan heb je toch de ultieme Italiaanse family & business gum-machine !?!? En/maar zonder regeltjes wordt het leven wel wat lastig. Er zijn zinnige, maar ook (veel te veel) onzinnige regeltjes (en veel mensen die daarmee hun boterham verdienen.. ), maar er zou wat mij betreft een zinnig regeltje moeten komen over onzinnige regeltjes...![]()
Oeps, dat is hier om de hoek...........Moet ik toch eens goed rondkijkenEr is een 8.32 SW in Nederland, rijdt in de buurt van Zwolle, de eigenaar is heel actief op het Thema forum.Ik vind mensen/actie's die uitgaan van "het kan WÉL !!" uiterst prijzenswaardig. Loop al een tijdje te mijmeren hoe m'n Lancia Thema 8.32 om te bouwen (ik kan niet lassen..<grijns>) naar trazione posteriore, dan heb je toch de ultieme Italiaanse family & business gum-machine !?!? En/maar zonder regeltjes wordt het leven wel wat lastig. Er zijn zinnige, maar ook (veel te veel) onzinnige regeltjes (en veel mensen die daarmee hun boterham verdienen.. ), maar er zou wat mij betreft een zinnig regeltje moeten komen over onzinnige regeltjes...![]()
Het is een gewone Thema SW, er is weinig aan te zien. Oorspronkelijk begonnen als een 2.0 16v meende ik.Oeps, dat is hier om de hoek...........Moet ik toch eens goed rondkijkenEr is een 8.32 SW in Nederland, rijdt in de buurt van Zwolle, de eigenaar is heel actief op het Thema forum.Ik vind mensen/actie's die uitgaan van "het kan WÉL !!" uiterst prijzenswaardig. Loop al een tijdje te mijmeren hoe m'n Lancia Thema 8.32 om te bouwen (ik kan niet lassen..<grijns>) naar trazione posteriore, dan heb je toch de ultieme Italiaanse family & business gum-machine !?!? En/maar zonder regeltjes wordt het leven wel wat lastig. Er zijn zinnige, maar ook (veel te veel) onzinnige regeltjes (en veel mensen die daarmee hun boterham verdienen.. ), maar er zou wat mij betreft een zinnig regeltje moeten komen over onzinnige regeltjes...![]()
Anyway, je bent inmiddels niet toevallig verhuisd ??? Of wellicht die buren ???![]()
Dank je..Ik vind mensen/actie's die uitgaan van "het kan WÉL !!" uiterst prijzenswaardig. Loop al een tijdje te mijmeren hoe m'n Lancia Thema 8.32 om te bouwen (ik kan niet lassen..<grijns>) naar trazione posteriore, dan heb je toch de ultieme Italiaanse family & business gum-machine !?!? En/maar zonder regeltjes wordt het leven wel wat lastig. Er zijn zinnige, maar ook (veel te veel) onzinnige regeltjes (en veel mensen die daarmee hun boterham verdienen.. ), maar er zou wat mij betreft een zinnig regeltje moeten komen over onzinnige regeltjes...![]()