En wat Hans al zei , als Eus eraan gewerkt heeft weet je zeker dat het goed gedaan is

Ik denk ut prijs verschilDare I ask: waarom geen GTA? Die is al verder 'af' dan deze, of zie ik iets verkeerd?
Da's de ene helft van de reden. De andere: in tegenstelling tot de 147 GTA vind ik de 156GTA minder mooi dan een 156 in 'sport'trim (skirts etc). De 156GTA vind ik net wat te (lees: iets overdreven spoiler werk).Ik denk ut prijs verschilDare I ask: waarom geen GTA? Die is al verder 'af' dan deze, of zie ik iets verkeerd?![]()
Nu heeft hij voor een heel stuk minder , ook een BEEST van een 156
Je moet maandagavond maar eens in mijn dieseltje rijdenDat alles weer lekker vlug gaat, mega snelle opbouw, ik moet nog aan een proefrit in zo'n ding beginnenen die van jou is al weer bijna klaar
Cadamuro.it (ziet er wel anders uit helaas) . www.autotuningcenter.be : atc-info@pandora.be (Tom Voorspoels) motorkap Alfa 156 ItalDesign ref. AR156-005 ziet er redelijk "normaal" uit en kost minder : weegt niks (meca bij ons heeft ze en heeft de pompjes voor motorkaplift moeten weglaten...) .@BugAlfa: weet jij zo uit je hoofd waar je kunstof motorkappen kunt verkrijgen voor de 156b? (wel zo lekker om nog een paar kilotjes aan de voorkant weg te halen !)
De accu ligt inmiddels achterin, morgen de Brembo's er onder, dus schiet dat lekker op. Volgende week gaat het leer er uit en komt het velours er in, daarna de kuipstoelen er in
Dat Cadamuro spul vind ik uit de categorie 'tupperware'...
Cadamuro.it (ziet er wel anders uit helaas) . www.autotuningcenter.be : atc-info@pandora.be (Tom Voorspoels) motorkap Alfa 156 ItalDesign ref. AR156-005 ziet er redelijk "normaal" uit en kost minder : weegt niks (meca bij ons heeft ze en heeft de pompjes voor motorkaplift moeten weglaten...) .
Echt pro in carbon maar peperduur : www.gilletvertigo.com .