Lekker bezig! Maar ruim dat snoeiafval eens op man!
Na even niks te hebben gedaan, toch weer een stukje verder.
Uitlaat zit op z'n plek:
![]()
Ze passen vrijwel naadloos op een V6/TS fusee. Wel shimringetjes nodig om hart remtang uit te lijnen tov hart remschijf. Wist je niet? Jammer dat ik het nu pas lees, had je tijd kunnen besparen van verloopjes maken.
Ga ik hierna verder met de remmerij. Nieuwe HRC met vaatje om mee te beginnen, verloopjes maken voor de Volvo klauwen en dat soort dingetjes.
Ze passen vrijwel naadloos op een V6/TS fusee. Wel shimringetjes nodig om hart remtang uit te lijnen tov hart remschijf. Wist je niet? Jammer dat ik het nu pas lees, had je tijd kunnen besparen van verloopjes maken.
Ga ik hierna verder met de remmerij. Nieuwe HRC met vaatje om mee te beginnen, verloopjes maken voor de Volvo klauwen en dat soort dingetjes.
Gr
DJ
Thanx, ik zal ff kijken!Na even niks te hebben gedaan, toch weer een stukje verder.
Uitlaat zit op z'n plek:
![]()
Ik heb die kwetsbare flexibels nooit gehad op mijn 75V6, en ook nooit gemist.
V6 motorsteunen zijn zo stug dat motor weinig kantelt.
Scheelt nog 1cm bodemruimte ook.
Zou er persoonlijk ook paar andere uitlaatklemmen opzetten, bij een verlaagde 75 telt elke mm vwb uitlaatophanging.
Kosten zijn het niet, alleen ff zoeken naar aanbieder.
Gr
DJ