Buikgevoel zegt dat het beter is om de torsies te laten zitten en de grootste statische kracht via de torsies te doen.
Zoals het chassis ooit ontworpen is en de coilovers gebruiken voor de extra stijfheid en dynamische krachten.
De torsies zijn gewicht laag in de auto dus, dus weinig toegevoegde waarde om te dumpen.
Zo uit mijn hoofd waren standaard torsies in de range van 20-25 n/mm ( sommetje >20j geleden

) dus inderdaad heel slap tov de gangbare coilovers. Zonder torsies sleutelt wel een heeeel stuk fijner
Zelf ook met meerdere 75's met flink stijvere coilovers gehad, zonder verstevigingen en ooit echt problemen ondervonden.
Alleen mijn N'ring TS was volledig doorgelast.
15j terug heb ik op onze toenmalige daily TS met wat huisvlijt 60 N/mm veren boven op standaard alfa 105 bilsteins geplaatst.
Dat icm 50 N/mm achterveren en omgerekend een 28mm stabi gaf een hele mooie balans voor een daily.
Of zelfs een trackday regen setup
Voor een daily zou ik zelfs nu voor 28 mm torsies gaan en een relatief slappe coilover veer om makkelijk rijhoogte te kunnen stellen.
Note: 28mm torsies.... zijn een serieuze pain_in_the_ass om te installeren.