Ik haal dit topic even naar boven omdat ik momenteel iets gelijkaardigs heb met het portier Links Voor.
De deur is dus op slot. Draai je met de sleutel naar links dan zie je het topje in de deur een beetje omhoog gaan, maar eens je de sleutel lost gaat ie weer naar beneden. Zelfs als je het topje zelf zoveel mogelijk omhoog trekt kun je zowel vanbuiten als vanbinnen het portier niet openen.
Vreemd hoor. De binnenbekleding is er al uit, de deurrubber is ook al los. Ik kan alles redelijk goed zien maar ik merk niks abnormaal op. Het lijkt vanbinnen in het mechanisme te zitten.
Als ik de zekering van de CV uittrek, en probeer dan het topje omhoog te trekken, krijg ik de deur nog niet open.
Alles is al goed ingespoten met WD40, maar nog steeds geen resultaat. Vanbinnen aan de slotvangers (grijprtjes) wrikken met een schroevendraaier werkt ook niet.
Kloppen op het deurslot brengt ook geen beterschap. Ik baal echt.
Iemand nog tips?
Het is echt balen want normaal gezien rij ik er morgen een rally mee in het waasland. Er zit sinds kort een andere motor in de auto, er zitten dikkere veren op en dergelijke. En gans de week reed ie perfect. Tot 12u voor de start van die rally. Mag ik ineens niet meer instappen
Gans de boel een nachtje laten weken in de WD40 is misschien de beste oplossing, maar dan zal ik met de 147 moeten starten. Ik vind het iets te gevaarlijk om te rijden in een auto waarvan portieren blokkeren....