Jasper Koops
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma feb 07, 2022 22:37

Probleem infotainment Giulietta

di jan 17, 2023 13:50

Goedendag allen.

Ik ben nu bijna een jaar eigenaar van een prachtige Giulietta 2.0 jtdm uit 2010 en sinds de zomer ben ik achter twee problemen gekomen die te maken hebben met mijn infotainmentsysteem. Ik heb er een die naar boven klapt aan de bovenzijde van mijn dashboard.

Als de zon op de auto staat en het warm wordt in de auto wil het systeem niet altijd opstarten. Dan klapt het scherm wel omhoog maar start hij niet op.
Soms komt het voor dat hij wel opstart als ik een tijdje heb gereden.
Helaas is dit de laatste tijd ook voorgekomen als ik een lange afstand gereden heb en de motor een kort periode afzet, denk aan even tanken. Hierna wil het systeem soms ook niet meer opnieuw opstarten.

Naast dit bovenstaande probleem heb ik in de Giulietta een USB poort met een USB-adapter van Blue&Me. Hiermee kan ik muziek luisteren. Mijn telefoon verbind ook met de bluetooth in de auto. Zodra ik gebeld wordt stopt de muziek in mijn auto maar krijg ik het niet voor elkaar om te bellen via bluetooth. Soms pakt hij hem wel maar dan komt er een harde zoom over de boxen en kan ik geen gesprek voeren met de persoon die mij belt.

Heeft iemand hier ervaring mee en een goede oplossing? Of een adresje van iemand die mij met deze problemen kan helpen?

Groetjes,
Sterre

Terug naar “Algemene Technische vragen”