Aha, nu snap ik het. Die kunststof " bakjes" met soort van kooimoer erin?
Bij een TS haal ik altijd hele kunststof bakje van de bumper af, kwestie van de kunststoflasproppen uitboren.
Vervolgens kan je makkelijk de vastgerotte afgebroken, door geflexte of doorgedraaide bout eruit boren en restant plaatje uit het bakje halen.
Nieuwe " kooimoer" maken van stukje rvs strip en bakje weer tegen de bumper lijmen met PU kit.
Gr
DJ
Zijn de bevestigingspunten aan de zijkanten van een 75 Turbo voorbumper op dezelfde manier?
Die heb ik namelijk nog eentje liggen (ooit overgenomen van Alfadragon).
Bij demontage daarvan zijn slim de bouten/tapeinden aan de zijkanten doorgezaagd, ik denk met een
multitool of een flexibel perslucht-zaagje o.i.d. Daardoor zijn de kunststof bevestigingspunten
van de bumper niet kapot gedraaid maar mooi heel gebleven.
Is het bij zo'n Turbo bumper dezelfde manier van kunststoflasproppen uitboren en nieuwe kooimoer maken?
.
Nog nooit een turbobumper in m'n handen gehad volgens mij, maar kan me niet voorstellen dat die anders dan TS of andere 4 cyl non america bumper qua bevestiging.
En idd, als boutje niet meer los wil is zagen of flexen beste oplossing. Sloop je iig plastic bevestiging niet. Bout restant er uit peuteren komt dan later wel als bumper los is.
Gr
DJ