De 16V heeft dus gelopen, maar op dit moment doet het niets meer....

Toen ik het koelsysteem wilde ontluchten en ook de fan wilde controleren of die wel wilde aanslaan, sloeg de motor af nadat hij tegen de 100 graden aanzat. (de fan sloeg trouwens niet aan).
Daarna heb ik hem nog een 2 keer aan de praat gekregen (nadat hij afgekoeld was natuurlijk), toen wlde hij niet meer starten op de eigen accu, dacht dat de accu misschien leeg was dus de andere Alfa ernaast en toen wilde hij wel weer starten. Hij liep eventjes weer en daarna...... niets meer.
Nu als ik wil starten krijg ik alleen klik te horen en gaan alle controle lampjes uit. Nu weet ik dat de accu vol zit (heb ik gemeten 12,09V). De startmotor is het volgens mij ook niet, want als ik mjin andere Alfa ernaast zet en dan probeer te starten draait ie wel rondt en slaat hij ook aan. Heel eventjes.... dus er gaat ook stroom/spanning (ben geen electrotechnicus) naar de startmotor.
Wat zou het dan wel kunnen zijn

Zekeringen na gekeken, in de zekeringkast, bij de accu (branstofpomprelais), voor het remvloeistofreservoir alles nog

Wat mij ook opviel was dat als ik op contact zet dan even wacht tot controle lampjes uitgaan, ik de snelheidsmeter zie opkomen tot 80 of 160 0f 200 en daarna weer terug naar 0 en dit met een zoemend geluidje...
Een massa probleem?, maar waarom deed hij het dan eerst wel......en waar zitten alle massa aansluitingen?
Wat nu trouwens ook gebeurt is als ik de andere Alfa ernaast zet en dan start slaat de andere Alfa ook af............Kortsluiting????