Gebruikersavatar
JeeJee
Member
Member
Berichten: 169
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 19:15
Locatie: Esslingen am Neckar (D)

Rechter buitenspiegel GTV6 aansluiten ???

wo mei 10, 2017 20:57

Ik ben in het gelukkige bezit van een prachtige GTV6, bouwjaar 1984 (Eerste tenaamstelling 1986)

De GTV6 heeft een rechterbuitenspiegel, alleen is deze naderhand gemonteerd en niet elektrisch te bedienen.
Nu heb ik een originele schakelaar met wisselpookje gekocht en wil de rechterbuitenspiegel graag aansluiten. Dat ist echter een probleempje.... :shock:

Ik heb kabels getrokken van de spiegel naar de middenconsole. Nu moet het allemaal op de juiste manier nog aangesloten worden.
Alleen is de vraag hoe?! :?:

Ikj heb er vandaag een tijdje mee gespeeld, maar het is mij niet gelukt.
Ik heb de spiegel aangesloten op exact dezelfde wijze als een andere spiegel die ik als reserveonderdeel heb liggen. Zie plaatje:

Afbeelding

Blauw/rood is hierbij blauw/zwart

Op de stekker heb ik het kleur bij kleur verbonden, de gele draad heb ik aan de extra gele aansluiting vanaf de schakelaar verbonden, zie afbeelding:

Afbeelding

Helaas funktionieert het zo niet.
Op heb moment, dat het pookje naar links staat, verstellen de beide spiegels zich tegelijk...
Als het pookje naar rechts staat, gebuert er niets. De rechter spiegel geeft alleen een klik.

Weet iemand hoe ik het op de juiste manier aansluit? Of heeft iemand een elektrisch schema van een Alfetta GTV6? :?:
Giulia Super 1.3, 1974, Verde Olivia Metallico
2000 Spider Veloce, 1976, Nero
GTV6 2.5, 1986, Rosso Alfa
Spider 2.0 TS Edizione Elegante, 2003, Nero Metallico
159 Sportwagon, 2009, Grigio Indaco
:driving:

Terug naar “Algemene Technische vragen”