Thomas

alfa 75 imola sport remschijven?

ma nov 21, 2005 23:48

Mijn schijven voor hebben hun beste tijd gehad. Nu ben ik van plan de sport schijven bij prins bredevoort te bestellen via internet. Het zijn de gegroefde en geperforeerde schijven.

Heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat om een 75 imola dus de schijven zijn niet geventileerd neem ik aan. Ze zijn bedoeld voor straatgebruik.

En is de prijs van 56 euro per stuk een mooie prijs of moet ik voor een ander type + leverancier gaan?

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: alfa 75 imola sport remschijven?

di nov 22, 2005 07:33

ik zou eerder de originele schijven met andere (lees goede) remblokken plaatsen.
Als je echt veel last van fading hebt dan zul je moeten overstappen naar geventileerd........
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Thomas

di nov 22, 2005 10:56

ik heb nu al ferodo remblokken eronder zitten. Dus het remt wel okee alleen ze piepen erg door de rand op de buitenkant omdat de binnekant is ingesleten.
Het is voor straatgebruik dus veel last van fading zal ik niet snel krijgen. Maar ik doe het meer voor de looks eigenlijk maar ze moeten het wel langer uithouden dan de orginele dus niet sneller krom trekken ofzo.

Ton
Member
Member

di nov 22, 2005 20:09

Schijven van Henk Prins zijn OK . Ik ken diverse mensen met geboord en gegroefd van Prins , maar tot
nu toe geen negatieve berichten .

Terug naar “Algemene Technische vragen”