Misschien wil ik naar een Alfetta gaan voor dagelijks gebruik.
Welke aanpassingen zou ik moeten doen om het betrouwbaar te maken?
Misschien wil ik naar een Alfetta gaan voor dagelijks gebruik.
Wat je vraagt noemt men een contradictio in terminis.
De gebruikte termen zijn in tegenstelling met elkaar, hiermee bedoelt psillen dat de Alfetta zondermeer betrouwbaar is...Wat je vraagt noemt men een contradictio in terminis.Dat mag je uitleggen
![]()
Ben ervan overtuigd dat het géén probleem moet zijn
Dat had ik wel begrepen was ook meer als geintje bedoelt.De gebruikte termen zijn in tegenstelling met elkaar, hiermee bedoelt psillen dat de Alfetta zondermeer betrouwbaar is...Wat je vraagt noemt men een contradictio in terminis.Dat mag je uitleggen
![]()
Ben ervan overtuigd dat het géén probleem moet zijn
Is dat die krokodil waar dat duitse meisje over zingt ?Snappie![]()
Is dat die krokodil waar dat duitse meisje over zingt ?Snappie![]()
Ik zou dan wel voor een zo goed mogelijke gaan. Liever wat meer uitgeven dan achteraf voor veel onvoorziene kosten komen te staan. Ik weet niet welke Alfetta je zoekt? Een 72 er of een 84 er? Of alles wat daar tussenin zit. M.a.w, een chroom of plastic Alfetta? Voor de laatste modellen kun je nog wel wat 75 onderdelen gebruiken. Ik zou wel voor de winter een Japannertje erbij kopen. Voor de rest lijkt het mij niet zo`n probleem om een Alfetta dagelijks te rijden.Misschien wil ik naar een Alfetta gaan voor dagelijks gebruik.
Dat geloof ik ook wel. Maar om de carosserie te sparen voor pekel en vocht lijkt het mij beter een andere auto erbij. Ik heb zelf een Qo maar die is nog niet helemaal klaar voor de APK maar dit voorjaar gaat het dan gebeuren. En komende winter pak ik gewoon de 75 weer.ik rij voor de winter dagelijks met een alfetta 2.0 carbs uit 1984, en ik heb er geen enkel probleem mee gehad
dus is zeer goed mogelijk