Ik heb net hetzelfde probleem gehad met mijn 75, na 160000 km stoel volledig doorgezakt (en nee ik weeg geen 170 kilo, amper de helft...

).
Ik heb dan een tweedehands setje stoelen gekocht, dat op het eerste gevoel veel beter zat. Na twee weken gebruik echter was dat er nog erger aan toe dan de eerste set.
Ik heb dan de originele bestuurdersstoel als donor gebruikt om het zitkussen van de tweede te verstevigen (heb het schuim er gewoon bijgepropt), is esthetisch misschien wel voor verbetering vatbaar, maar ik zit tenminste niet meer op het ijzeren frame...
Als je dus een andere stoel zou kopen, let dan hééééél goed op dat hij ook niet doorgezakt is (ideaal is er echt een half uur of langer gaan inzitten...)
Mocht je het erop wagen om de zitting van een passagiersstoel proberen over te zetten op je bestuurdersstoel, ik heb nog een passagiersstoel liggen die je zo mag komen halen (wel in Antwerpen, ik weet niet of je soms in de buurt bent...).
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13