Op mijn toekomstige 75 TS cup auto zitten de originele achterremmen. Loopt niet meer lekker. Wil ze vervangen door Giulia remklauwen. Wie weet welk part number die hebben. En wie weet ze wellicht te koop?
Erik
@ vV. Gereviseerde voldoen prima lijkte me. Heb je iets liggen?wil je gebruikte, gebruikte gereviseerde of nieuwe?
KIJK, DAT ZIJN BERICHTEN !!! Uitstékend plan ! Lekker SI' en. Issie op tijd klaar voor de eerste race eind maart ? Welkom man !!Op mijn toekomstige 75 TS cup auto
Hmm... Lijkt me niet de meest handige insteek op een circuit, met allemaal m*fketels die als eerste afgevlagd willen worden...Hij is een beetje traag en afwachtend, Emile. Misschien moet je hem even wat achter de vodden zitten...
de transaxle remmen zit een handremmechanisme in ,met een vervelend stelmechanisme wat ook nog eens vast wil gaan zitten.wat is er beter aan de oudere remklauwen van een 105 tov de transaxle remmerij?
(zit nog niet zo into the transaxle....maar dat komt nog wel)
Dát is idd de reden om 105 tangen te monteren.de transaxle remmen zit een handremmechanisme in ,met een vervelend stelmechanisme wat ook nog eens vast wil gaan zitten.wat is er beter aan de oudere remklauwen van een 105 tov de transaxle remmerij?
(zit nog niet zo into the transaxle....maar dat komt nog wel)
Op een racer heb je geen handrem nodig, of je kan een afsluiter in de leiding binnendoor plaatsen als een soort aan/uit als je toch wat wilt, of een complete hydraulische. (laatste kan ook op straatauto overigens)