Hee!!
Het beste lijkt mij een dop met een zo dun mogelijke wand. Ik had alleen een ringsleutel (daar sta je dan op zaterdagmiddag

) en dat ging ook maar zeker bij de achterste moer (het zijn 2 hele dunne moeren) zat hij er een beetje scheef op. Ik heb de as onder de auto gedeelt, omdat ik slecht bij de moeren aan de motorzijde kon komen. De spruitstukken zaten er nog op dus kon ik bijna geen slag maken met een sleutel door het grote gat in het staartstuk. Haastige spoed is dus inderdaad zelden goed want het is nog niet echt super dus deze winter gaat de hele zooi er onder uit, en doen we het netjes, én vervang ik meteen alle drie de rubbers. Als je het achterste deel van de as verwijdert hebt, kijk je meteen op de 2 32mm moeren. Als je die los hebt, kun je de drietand er af schuiven (spiebanen ala torsiestaaf) en vervolgens het steunlager van de as af schuiven. Dit zit vrij los en was bij mij zo gepiept.
Nou blijkt een QV een afwijkend model aandrijfas rubber te hebben (de middelste) maar ik neem aan dat de rest dus het zelfde is dan bij jouw GTV.

75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971