Voor de vierde keer zijn de stadslichten van mijn GT stuk. De eerste keer was in september 2012, ok dat kan, geen idee hoe lang ze er toen al in zaten, want ik had de auto net.
Toen meteen maar leds in gezet, smoelt wat beter bij het xenon en het gaat langer mee... niet dus, tijdens de nachtrit in september 2013 werd ik erop gewezen dat ze flakkerden. Geen idee hoe lang dat al aan de gang was, maar da's natuurlijk niet de bedoeling.
Nieuw setje leds erin, en 9 maanden later kwam ik er bij de APK in juni 2014 achter dat die ook aan het flakkeren waren. Gelukkig zag de keurmeester dat niet.
Daarna zijn er weer gewone lampjes in gegaan, maar die zijn ook alweer stuk. De één ging in december kapot en de ander afgelopen week.
Aangezien het nogal een gedoe is om ze te vervangen: Iemand ideeën voor een wat duurzamere oplossing? Gewone leds kunnen er niet in, moeten van die dingen zijn die de canbus voor de gek houden. Misschien iets met een weerstand ertussen om de spanning op de lampjes wat te verlagen?